بیگی نگین کارآفرینی کشور بود

Print Friendly, PDF & Email

مراسم یادبود شادروان حسن بیگی ، معمار کبیر پتروشیمی جم و دیگر طرح های بزرگ صنعت پتروشیمی با حضور خانواده ایشان و تنی چند از مدیران عامل و روسای واحدهای پتروشیمی مستقر در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس برگزار شد.

کد خبر : 7936
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 - 15:53
بیگی نگین کارآفرینی کشور بود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش  وقت خبر، مراسم یادبودمرحوم حسن بیگی ، مدیر عامل و بنیانگذار فقید چندین طرح عظیم صنعت پتروشیمی ایران برگزار شد و در متن آن ضمن قرائت آیات شریفه قرآن ، مدیران عامل پتروشیمی جم و مرجان به عنوان جانشینان مرحوم بیگی در این دو طرح عظیم به تمجید از وی سخن گفتند.

سعیدی مدیر عامل پتروشیمی جم ، مرحوم بیگی را به عنوان کارآفرین برتر و نمونه، مهره ای ارزشمند در صنعت پتروشیمی برشمرد و از وی با عنوان نگین کارآفرینی کشور یاد کرد.

وی با اشاره به سختکوشی و توان مدیریتی مرحوم بیگی گفت : بیگی صنعتگری ماهر در حوزه پتروشیمی بود و قدرت ریسک بالا در کنار دانسته های ارزشمند علمی از او مدیری لایق و موثر ساخته بود.

عضو هیئت مدیره جم ، فقدان این فرزند شایسته ایران زمین را به خانواده و بازماندگان و تمامی پرسنلی که سالها افتخار همکاری با وی را داشته اند تسلیت گفت و از خداوند آرامش را برای او خواستار شد.

حسن بیگی که بخش اعظم عمر خود را در مسیر راه اندازی طرحها و پروژه های پتروشیمی صرف کرد از ابتدای برنامه ریزی تا سال ۸۹ به مدت ۱۱ سال مدیریت عامل پتروشیمی جم را عهده دار بود و پس از آن نیز پروژه های متعددی را در دیگر نقاط ایران راهبری کرد.

او پس از سالها دوری یکبار دیگر به خانواده بزرگ جم پیوست و با قبول همکاری در کسوت ریاست هیئت مدیره پروژه فاز ۳ پتروشیمی جم در آغوش پروژه ای که آن را فرزند خود میدانست آرام گرفت.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.