سبد تولیدات پتروشیمی جم متنوع‌تر می‌شود

Print Friendly, PDF & Email

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم از اجرای دو پروژه به منظور تنوع بخشی محصولات تولیدی در این شرکت خبر داد که به ۸۰ درصد پیشرفت رسیده اند.

کد خبر : 7954
تاریخ انتشار : یکشنبه 10 اسفند 1399 - 17:05
سبد تولیدات پتروشیمی جم متنوع‌تر می‌شود
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، محمدرضا سعیدی در حاشیه چهاردهمین نمایشگاه ایران پلاست در جمع خبرنگاران اظهار کرد: استفاده از فرصت های موجود یکی از راهبردهای این شرکت برای نفوذ در بازارهای موجود است و این شرکت در این مسیر به دنبال افزایش سهم خود در بازارهای داخلی وجهانی است.

وی بر افزایش ظرفیت و پایداری تولید و توسعه بازار محصولات تأکید کرد و افزود: شرکت پتروشمی جم در سال های ۹۸ و ۹۹ در این زمینه موفقیت های بیشماری را کسب کرد و توانست رکوردهای خوبی را به دست آورد.

سعیدی به برنامه ریزی این شرکت به منظور توسعه محصول جدید در بازارهای فعلی اشاره کرد و گفت: این شرکت محصولات جدیدی را اعم از ll235f6 تولید و روانه بازار کرده است.

وی بر توسعه بازار به ویژه بازارهای بین المللی تأکید و تصریح کرد: تلاش داریم در بازارهای جهانی حضور پر رنگ تری داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با اشاره به اینکه به منظور تنوع سازی به دنبال تولید محصولات جدید هستیم، ادامه داد: بدین منظور این شرکت بر اجرای دو پروژه بزرگ متمرکز شده است که خوشبختانه ۸۰ درصد پیشرفت دارند.

سعیدی با بیان اینکه کاهش ناگهانی قیمت نفت و شیوع ویروس کرونا به عنوان بحرانی جهانی در کنار تشدید تحریم ها موجب شد تا برنامه های عملیاتی شرکت پتروشیمی جم با چالش هایی روبرو شود، گفت: اما با این وجود، این شرکت به واسطه برنامه ریزی های اساسی توانست در سال جاری نیز در حوزه تولید محصولات رکورد زند.

مدیرعامل شرکت پتروشیمی جم با اشاره به اینکه صنعت پتروشیمی امسال باوجود همه مشکلات، سال خوبی را پشت سر گذاشت، اظهار کرد: این شرکت در دو سال گذشته رکورد تازه تولید راثبت کرد اما در ادامه به دنبال تثبیت این رکورد هستیم. برهمین اساس در سال ۱۴۰۰ ثتبیت این رکورد را در دستور کار قرار داده ایم.

وی با بیان اینکه شرکت پتروشیمی جم در بازار سرمایه، از ۱۳۰۰ میلیارد تومان به ۱۸۰۰ میلیارد تومان افزایش سرمایه داده است، گفت: با به مدار تولید آمدن پروژه بزرگ ABS – RUBBER این شرکت یک بازگشت سرمایه خواهد داشت و می‌تواند وضعیت مناسب‌تری در بازار سرمایه داشته باشد.

سعیدی ادامه داد: این شرکت مانند سایر شرکت های فعال در این عرصه، در حوزه صنعت سبز در حال حرکت است و در حوزه HSE برنامه های ویژه ای را در دستور کار قرار داده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.