بازدید مدیرعامل بانک ملت از کارخانه نفت پاسارگاد بندرعباس، بیگدلی: به همکاری با نفت پاسارگاد افتخار می‌کنیم

Print Friendly, PDF & Email

محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت و جمعی از مدیران ارشد این بانک با حسین نیکخواه مدیرعامل شرکت نفت پاسارگاد و اعضای هیات مدیره این شرکت در محل کارخانه بندرعباس نفت بندرعباس دیدار و گفتگو کرد.

کد خبر : 7983
تاریخ انتشار : چهارشنبه 6 اسفند 1399 - 18:40
بازدید مدیرعامل بانک ملت از کارخانه نفت پاسارگاد بندرعباس، بیگدلی: به همکاری با نفت پاسارگاد افتخار می‌کنیم
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، حسین نیکخواه در این دیدار با بیان اینکه استفاده از ظرفیت های خالی این شرکت تنها با افزایش صادرات آن امکان‌پذیر است،گفت: صادرات حال حاضر نفت پاسارگاد در حدود یک میلیون تن در سال است و امیدواریم با عملیاتی کردن ظرفیت های بالقوه شرکت بتوانیم این میزان را افزایش دهیم.

حسین نیکخواه در این دیدار با اشاره به اثرات تحریم ها بر فضای کسب و کار کشور به ویژه در حوزه صادرات،اظهار کرد: خروج از این فضا تنها با یاری و کمک تمامی دستگاه ها به ویژه  نظام بانکی کشور و علی الخصوص مدیران بانک ملت میسر است.

محمد بیگدلی مدیرعامل بانک ملت نیز با عنوان این مطلب که شرکت نفت پاسارگاد شرکتی منحصر به فرد در حوزه اقتصادی و فضای کسب و کار کشور است، افزود: این شرکت برای ما مشتری استراتژیکی شناخته می شود.

وی تصریح کرد: برای ما  افتخار بزرگی است که تمامی خدمات بانکی شرکت نفت پاسارگاد از طریق بانک ملت به متقاضیان ارائه می شود و ما آماده هستیم تا برای استفاده از تمامی ظرفیت های خالی شرکت نفت پاسارگاد، همکاری منسجمی با این شرکت داشته باشیم.

محمد بیگدلی اعلام کرد که بانک ملت آماده تنظیم تفاهم نامه ای چندجانبه‌ است تا در راستای کاهش مشکلات نقدینگی نفت پاسارگاد گامی برداشته باشد و در همین رابطه هم مدل جدیدی را طراحی خواهیم کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.