بانک ملت؛ یاور مردم زلزله زده سی سخت در روزهای سخت زمستان

Print Friendly, PDF & Email

بانک ملت در راستای ایفای مسوولیت های اجتماعی، ۵ کامیون اقلام خوراکی و بهداشتی را به مردم زلزله زده سی سخت در استان کهگیلویه و بویراحمد اهدا کرد.

کد خبر : 8018
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 اسفند 1399 - 21:32
بانک ملت؛ یاور مردم زلزله زده سی سخت در روزهای سخت زمستان
Print Friendly, PDF & Email
به گزارش وقت خبر، اقلام اهدایی با حضور مجید ابراهیمی معاون مدیرعامل به نمایندگی از دکتر بیگدلی مدیرعامل این بانک و با استقبال حجت الاسلام و المسلمین ناصر مصباح نژاد و حمید پناهی فرماندار سی سخت،  به فرمانداری این شهرستان تحویل داده شد.
بر اساس این گزارش، اقلام اهدایی بانک ملت شامل چادر و زیرانداز، برنج، چای، روغن، مایع ظرفشویی، مایع دستشویی، قند، شکر در ۵ کامیون برای توزیع بین مردم زلزله زده سی سخت، ارسال شده است.
بر این اساس، در مراسم اهدای این اقلام، مسعود اصلان آبادی مدیر امور ناحیه چهار و سعید ایمانی مدیر شعب استان کهگیلویه و بویراحمد و تعدادی از مسوولان این مدیریت نیز حضور داشتند.
بانک ملت پیش از این نیز و با هدف ایفای مسوولیت های اجتماعی خود، نسبت به ارسال کمک های نقدی و غیرنقدی برای مردم سیل زده و زلزله زده در استان های لرستان، گلستان، خوزستان، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی و …  اقدام کرده بود.
این گزارش حاکی است، زلزله ای به بزرگای ۵.۶ ریشتر، ساعت ۱۰ شب چهارشنبه ۲۹ بهمن ماه سال جاری، شهرستان سی سخت را در استان کهگیلویه و بویراحمد لرزاند و خسارات زیادی را به این شهرستان وارد کرد.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.