کروز با رشد تولید ۳۵ درصدی شعار جهش تولید را محقق ساخت

Print Friendly, PDF & Email

مدیر فروش شرکت کروز گفت: این شرکت در سال جهش تولید، با تولید ۵۰ میلیون قطعه برای ایران خودرو، سایپا و گروه بهمن نسبت به سال گذشته ۳۵ درصد افزایش تولید داشته است.

کد خبر : 8259
تاریخ انتشار : دوشنبه 18 اسفند 1399 - 11:13
کروز با رشد تولید ۳۵ درصدی شعار جهش تولید را محقق ساخت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , علی یوسفی مدیر فروش شرکت صنایع تولیدی کروز گفت: امسال با وجود مشکلات کرونا، کمبود نقدینگی و بسیاری از موانع پیش روی تولید، روند صعودی داشتیم و ۵۰ میلیون قطعه تولید کردیم و علاوه بر حفظ اشتغال موجود و استخدام نیروهای جدید، قطعات حساس و استراتژیک را داخلی کردیم که باعث رفع موانع تولید خودروسازان شد.

مدیر فروش کروز اظهار کرد: امسال برای ایران خودرو ۳۳ درصد، سایپا ۱۷ درصد، گروه بهمن ۴۴ درصد و سایر بخش ها ۴۶ درصد نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش تولید داشتیم که این روند رشد متناسب با تیراژ خودروسازان در سال های آتی ادامه دار است.

یوسفی تصریح کرد: امسال در تولید قطعات خودروهای شاهین، ساینا و کوییک سال از خانواده سایپا و رانا پلاس و سورن سال از محصولات ایران خودرو سهیم بودیم و در این راستا توسعه محصولات دسته سیم، ECU، قطعات شبکه الکترونیک و برق خودرو از قبیل جلو آمپر، شبکه تک نود بهینه، سوییچ بانک، ست کامل چراغ های جلو و عقب، قطعات تزئینی، مجموعه قطعات ایربگ و غربیلک فرمان، قطعات ترمز و… انجام شد.

وی ادامه داد: در بومی سازی قطعات شیلر، دیگنیتی و فیدلیتی از خانواده محصولات گروه بهمن نیز در حال فعالیت هستیم که با حفظ کیفیت در کنار داخلی سازی، محصولات تولید می شوند.

مدیر فروش کروز در خصوص بومی سازی محصولات تارا گفت: علیرغم توانمندی ها و دانش تخصصی و کیفی کروز در بومی سازی قطعات، از این شرکت در پروژه تارا دعوت به عمل نیامد و در صورت همکاری می توانستیم در افزایش سطح کیفی و استفاده از تکنولوژی به روزتر در این محصول ایرانی مشکارکت داشته باشیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.