موفقیت کروز بر مدیریت توانمند تکیه زده است

Print Friendly, PDF & Email

عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی گفت: مدیریت توانمند، عامل اصلی موفقیت قطعه سازی کروز به شمار می رود و نوید بخش آینده درخشان برای این شرکت قطعه سازی خواهد بود.

کد خبر : 8365
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 فروردین 1400 - 21:02
موفقیت کروز بر مدیریت توانمند تکیه زده است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر , علیرضا سلیمی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی و هیات همراه درحالی از سایت شماره ۲ شرکت کروز، فعالیت‌ها و خطوط تولید و مراکز طراحی و تولید دستگاه‌های صنعتی این بنگاه اقتصادی بازدید کردند که این شرکت با تکیه ‌بر دانش بومی و به‌کارگیری از مهندسان ایرانی توانسته در زمینه داخلی‌سازی قطعات الکترونیکی نظیرECU ، ACU و… به خود کفایی برسد و نیازهای خودروسازان داخلی را در زمینه تامین قطعات الکترونیکی استراتژیک مرتفع سازد.

 

همچنین علیرضا سلیمی در دیدار با مدیران و کارگران درخصوص مشکلات کنونی و پیش روی صنعت و دغدغه‌های صنعتگران به گفت وگو پرداختند.

کیفیت قطعات تولیدی در کروز حرف اول را می زند

علیرضا سلیمی نماینده مردم محلات و دلیجان با تاکید بر اینکه شرکت کروز و با تلاش های مستمر و تکیه بر اقتصاد مقاومتی نقش بسزایی را در  اشتغالزایی ایجاد کرده است، افزود: به مجموعه کروز نمره قابل قبولی می دهم، چرا که با وجود تحریم های ظالمانه درکمیت و کیفیت تولید قطعات موفق عمل کرده اند.

زیان ده نبودن شرکت کروز نکته دیگری بود که عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی به آن اشاره کرد و اظهارداشت: مدیریت توانمند عامل اصلی موفقیت قطعه سازی کروز است و می تواند نوید بخش آینده درخشان برای شرکت مذکور به شمار رود.

 

وی بر ضرورت حمایت نمایندگان ملت از بخش های خصوص توانمند تاکید و بیان داشت: گلایه ای که مطرح است اینکه مجموعه ای مانند کروز توانسته فراتر از نیازهای داخلی و قابل رقابت با محصول مشابه خارجی قطعه تولید کند، اما همچنان شاهد واردات بی رویه قطعات خودروهایی هستیم که ممکن است با کیفیت قطعات تولید شده در داخل نیز قابل رقابت نباشد.

 

نماینده مردم محلات و دلیجان با اشاره به اینکه متولیان امر از جمله وزارت صمت باید برنامه ریزی مشخصی را برای صدور مجوز واردات قطعات خودرو تعیین نماید، تصریح کرد: حمایت از داخلی سازی قطعات از سوی مسئولان و متولیان امر رونق تولید، افزایش اشتغال و بالا بردن کیفیت محصولات داخلی را به دنبال خواهد داشت.

موفقیت کروز بر مدیریت توانمند تکیه زده است

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.