کتاب تخصصی روش های نیترات زدایی از آب آشامیدنی و پساب صنعتی منتشر شد.

Print Friendly, PDF & Email

کتاب تخصصی روش های نیترات زدایی از آب آشامیدنی و پساب صنعتی با حمایت شرکت پتروشیمی جم توسط انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.

کد خبر : 8440
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1400 - 18:07
کتاب تخصصی روش های نیترات زدایی از آب آشامیدنی و پساب صنعتی منتشر شد.
Print Friendly, PDF & Email
به گزارش وقت خبر , کتاب تخصصی روش های نیترات زدایی از آب اشامیدنی و پساب صنعتی با تالیف مازیار بحیرایی و محبوبه نوروزی چم کریمی و حمایت شرکت پتروشیمی جم توسط انتشارات جهاد دانشگاهی منتشر شد.
این کتاب که در ۱۵ فصل به بررسی مهمترین چالش های مدیریت دفع پساب های صنعتی و نیز تامین آب مصرفی که موضوع مورد بحث محققین و پژوهشگران می‌باشد پرداخته است.
این اثر نتیجه پژوهش برخی از روش های نیترات زدایی از آب و‌ پساب صنعتی با آنالیز دقیق و مطالعه موارد تجربی بصورت یک منبع قابل استفاده است که در اختیار متخصصین این حوزه در شرکت ها و واحدهای صنعتی قرار می‌گیرد که با مطالعه دقیق این کتاب، می توانند روش متناسب با اقلیم و حجم آب و پساب مورد نظر خود را انتخاب کنند.
لازم به ذکر است با توجه به عدم وجود هیچ منبع فارسی زبان معتبری در این زمینه، اثر فوق می تواند کمک شایانی به صنعت نفت، گاز و پتروشیمی نماید.
همچنین پیش از این کتاب‌ راهنمای پلی اتیلن ۱و ۲، کتاب کاربرد عملی تکنیک کروماتوگرافی گاز در صنایع پتروشیمی، کتاب بررسی تاثیر افزودنی‌ها بر تشکیل کُک و کتاب اقتصاد پتروشیمی” انتخاب تکنولوژی در دنیای احاطه شده از کربن” توسط متخصصان پتروشیمی جم به زیور طبع آراسته شده است.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.