بانک ملت سرآمد عملکرد مالی بانکهای دولتی و خصوصی کشور

Print Friendly, PDF & Email

بانک ملت با انتشار کتابچه آشنایی با قانون جدید چک بستر جدیدی را آغاز و در اقدامی مشترک تامین مالی بخشی ازهزینه های تامین پوشاک نوروزی ۵۰۰ دانش آموز نیازمند مدارس تهران را پذیرفت.

کد خبر : 8642
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردین 1400 - 22:03
بانک ملت سرآمد عملکرد مالی بانکهای دولتی و خصوصی کشور
Print Friendly, PDF & Email

مسئله تولید یکی از مهمترین موضوعات کشور است ، همچنین این زمینه مورد توجه رهبری نیز قرار گرفته است و انتخاب شعار سالها بر این اساس ، اهمیت آن را نشان می دهد که بانک ملت از این قاعده مستثنی نیست و در راستای سیاست های دولت در حمایت از واحدهای تولیدی حرکت کرده است. در ادامه با وقت خبر همراه باشید.

 

مهمترین استراتژی‌های اساسی بانک ملت

توسعه فناوری اطلاعات و ارتباطات ، مدیریت ارتباط با مشتری ، بهبود کیفیت خدمات ، توسعه منابع انسانی و بهبود شاخص های عملکرد شامل اساسی ترین استراتژی‌هاست. این بانک در بیست و سومین کنفرانس ۱۰۰ شرکت برتر ایران که در آن از ۵۰۰ شرکت در این ماراتن ، ۱۰۰ شرکت به عنوان شرکت های برتر معرفی شدند و در شاخص بیشترین دارایی، با داشتن بیش از چهار میلیون و ۵۰۴ هزار میلیارد ریال دارایی، عنوان نخست را در بین تمامی شرکت ها از آن خود کرد.

 

همچنین بانک ملت در شاخص بالاترین رتبه فروش با ۴۸۲ هزار و ۶۰۸ میلیارد ریال فروش در مکان ششم قرار دارد و در این زمینه رتبه نخست بانک های کشور را به خود اختصاص داده و با سرمایه ۲۰۷۰۴۲ میلیارد ریال یکی از این بزرگترین بانک ها در کشور است که در چارچوب دولت جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.

 

بالاترین رتبه عملکرد مالی در بین کلیه بانکهای دولتی و خصوصی توسط این بانک بر اساس رتبه بندی وزارت امور اقتصادی و دارایی در سال ۱۳۹۹ است و شعار جدید بانک ملت با نام تجربه متمایز در بین مردم محبوب شده است.

 

دستاوردهای بانک ملت در سال ۹۹

بانک ملت با انتشار کتابچه آشنایی با قانون جدید چک بستر جدیدی را آغاز و در اقدامی مشترک تامین مالی بخشی از هزینه های تامین پوشاک نوروزی ۵۰۰ دانش آموز نیازمند مدارس تهران را پذیرفت.

 

و عملکرد مالی بانک از جمله تحقق استراتژی های اجرایی کشور در بخش های مالی ، اعتباری ، مسئولیت های اجتماعی و سودآوری ، و عناوین و دستاوردهای بخش های مختلف مانند فروش املاک و مستغلات مازاد ، تأمین مالی شرکت های دانش بنیان و دستیابی به مشاغل کوچک و جذب منابع ارزی و ریالی. راه اندازی سیستم هایی مانند فرابانک، سامیار توسط دکتر محمود واعظی مورد تمجید قرار گرفت.

 

این بانک با برپایی غرفه در این نمایشگاه خدمات مختلف خود را در زمینه بانکداری شرکتی ، مالی ، بیمه و مبادلات به بازدید کنندگان معرفی کرد و این بانک یک بار توسط فعالان صنعت به عنوان یک بانک انرژی نامگذاری شد و بیش از ۲۰ میلیارد دلار در نفت ، گاز و پتروشیمی سرمایه گذاری کرده است و در شرایط سخت به داد مردم زلزله زده سی سخت رسید و اقلام اهدایی شامل چادر و حصیر ، برنج ، چای ، روغن ، مایع ظرفشویی ، مایع ظرفشویی ، شکر ، شکر در ۵ کامیون برای توزیع در بین مردم زلزله زده ارسال شد.

 

مدیرعامل بانک ملت با حضور در محل شرکت پترو پالایش کنگان از مراحل مختلف کار در این شرکت نیز بازدید و با فعالیت های این پتروپالایش از نزدیک آشنا شد و همواره در پروژه های زیربنایی و تولیدی کشور مشارکت داشته و امسال در راستای منویات مقام معظم رهبری و همسو با سیاست های دولت محترم، تلاش کردیم در تحقق جهش تولید اثربخش باشیم.

 

دکتر منوچهری مدیرعامل شرکت مهندسی و ساختمان نفت با تشکر از بانک ملت به عنوان یکی از فعال ترین بانک‌ها در زمینه سرمایه گذاری در نفت ، گاز و پتروشیمی در کشور ، ابراز امیدواری کرد.

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.