افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری گرگان با حضور معاون عمرانی وزیر کشور

Print Friendly, PDF & Email

جمالی نژاد: بهره گیری از توان پیمانکاران داخلی برای بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری گرگان نشانگر ظرفیتهای بومی برای حرکتهای گام دوم انقلاب است

کد خبر : 904
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 آذر 1398 - 20:55
افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری گرگان با حضور معاون عمرانی وزیر کشور
Print Friendly, PDF & Email

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور بهره گیری از توانمندی های پیمانکاران و مهندسان داخلی را از دستاوردهای بزرگترین پروژه تاریخ شهرداری گرگان و آغاز ورود در گام دوم انقلاب عنوان نمود.

به گزارش وقت خبر به نقل از تیترشهر، مهدی جمالی نژاد که عصر دوشنبه ۲۵ آذر در مراسم افتتاح پروژه های عمرانی شهرداری گرگان در این شهر سخن می گفت، افزود: خوشبختانه بهره برداری از پروژه های اخیر شهرداری گرگان نشان داد که متخصصان و مهندسان کشورمان می توانند پروژه هایی با کیفیت مطلوب و قابل طرح در سطح بین المللی در عرصه عمران شهری اجرا نمایند.

وی اضافه کرد: یکی از برنامه های دولت فراهم نمودن زمینه افزایش بهره گیری از توانمندی شرکت‌های داخلی برای اجرای پروژه های عمران شهری، تولید وسایل حمل و نقل عمومی شهری و تجهیزات موردنیاز شهرداریها و دهیاریها و مبلمان شهری و روستایی است.

معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور با بیان اینکه یکی از اولویتها در گام دوم انقلاب، حضور موثر بخش خصوصی و شرکتهای دانش بنیان در عرصه امور عمرانی و فنی  و در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی است، خواستار برنامه ریزی شهرداریها برای انتخاب پیمانکاران توانمند و همچنین برنامه ریزی به منظور حضور بخش خصوصی در عرصه تکمیل پروژه های نیمه تمام، تاکید نمود.

شایان ذکر است بزرگترین پروژه عمرانی شهرداری گرگان که هزینه اجرای آن بالغ بر۵۰ میلیارد تومان شامل سه قسمت و با هدف انتقال ترافیک از شهر گرگان به بلوار جدیدالاحداث خلیج گرگان و کمربندی راه اندازی شده است.

ساماندهی و بازآفرینی میدان بسیج که طی ۵ ماه اجرا شده، احداث بلوار خلیج گرگان به طول ۲۱۰۰ متر و عرض ۶۰ متر و با جدول گذاری و اجرای کندراه به طول ۱۰ هزار متر که طی ۸ ماه اجرا شده و احداث پل روگذر جدیدالاحداث سربازان گمنام امام زمان(عج) که طول رمپ و عرشه آن ۵۸۰ متر و داری ۶ پایه است.

در این پروژه ۹۰۰ تن میلگرد، ۱۱۰۰ تن کابل و ۹۰۰ تن بتن مصرف شده و طول جدول گذاری مصرف شده در پروژه ۵ هزار متر بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.