رد صلاحیت کاندیدای دولتی اصلاح‌طلبان

نماینده مردم شبستر در مجلس گفت: رد صلاحیت کاندیدای دولتی اصلاح‌طلبان باعث حفظ آبروی او شد چرا که اگر در عرصه انتخابات حاضر نمی‌شد، آبرو و اعتباری برایش نمی‌ماند.
کد خبر : 9626
تاریخ انتشار : شنبه 8 خرداد 1400 - 10:41
رد صلاحیت کاندیدای دولتی اصلاح‌طلبان
Print Friendly, PDF & Email

یه گزارش وقت خبر,جعفر راستی نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به بیانیه اخیر اصلاح‌طلبان به دنبال رد صلاحیت تعدادی از کاندیداهای سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: با اینگونه فضاسازی‌ها مشارکت مردم پایین نمی‌آید و اینکه اصلاح‌طلبان در این بیانیه عنوان کردند که با عدم تایید صلاحیت تعدادی از کاندیداهای انتخابات، مشارکت مردم پایین خواهد آمد چنین چیزی نیست.

 

وی افزود: در دوره‌های قبلی انتخابات نیز ما شاهد اینگونه فضاسازی‌ها چه از سوی رسانه‌های بیگانه و چه توسط برخی از عناصر در داخل کشور بودیم که هیچ‌یک از اینگونه اظهارنظرها و فضاسازی‌ها در مشارکت مردم در انتخابات تأثیری نداشته است.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: مردم در انتخابات به اینکه کاندیدا از چه جریان سیاسی است توجهی ندارند بلکه ملاک مردم برای رأی دادن سابقه کاری کاندیدا و برنامه‌های کاری وی برای دوره ریاست جمهوری پیش رو است.

راستی خاطرنشان کرد: درباره کاندیدای دولتی اصلاح‌طلبان که ۸ سال است بیشترین تاثیرات را در تصمیمات اقتصادی کشور دارند، نتیجه کاری مشخص است و امروز دارند می‌بینند که آنچه که برای ایشان پیش آمده و مشکلاتی که از نظر اقتصادی دارند نتیجه این تصمیمات است حال چگونه می‌توان چنین فردی را مجدد انتخاب کرد تا به همین مسیر ادامه دهد.

وی افزود: کاندیدای دولتی اصلاح‌طلبان خدا را شکر کند که صلاحیتش رد شده چرا که اگر با این کارنامه‌ای که او داشت در انتخابات حضور پیدا می‌کرد آبرویش می‌رفت و دیگر از نظر سیاسی وجهه و اعتباری برایش باقی نمی‌ماند.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت:  این گونه فضاسازی‌ها هیچ تاثیری در مشارکت مردم در انتخابات نداشته، همانطور که پیش از این مردم تحت تاثیر این القائات و اظهارات قرار نگرفتند و با حضور پرشور خود حمایت همه جانبه‌شان از نظام را اعلام کردند و همین حضور پرشور مردمی در پای صندوق‌های رأی بود که موجبات اقتدار هرچه بیشتر نظام جمهوری اسلامی ایران را در عرصه بین‌المللی فراهم می‌کرد.

 

منبع:خبرگزاری فارس

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.