اهداء تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری به شرکت بیمه دی

چهارمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، بیست و پنجم خردادماه ‌۱۴۰۰ در مرکز بین‌المللی رایزن و با حضور اندیشمندان و فعالان اقصادی برگزار شد.
کد خبر : 10489
تاریخ انتشار : چهارشنبه 26 خرداد 1400 - 12:07
اهداء تندیس زرین اجلاس رضایتمندی مشتری به شرکت بیمه دی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر؛ اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری، که در این دوره با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبُرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید برگزار شد، اقدامات شرکت بیمه دی در خصوص جلب هرچه بیشتر رضایت مشتریان را، مورد تقدیر قرار داده و این شرکت را شایسته‌ی دریافت تندیس زرین این اجلاس در حوزه‌ی بانک و بیمه دانست.

شرکت بیمه دی در نتیجه جاری سازی فرهنگ مشتری مداری در بدنه‌ی شرکت این موفقیت را کسب کرده است و امید می رود تثبیت چنین روندی، بیمه دی را در تحقق چشم‌انداز خود که همانا تبدیل شدن به پدیده‌ی محبوب مشتریان است، یاری رساند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.