رونمایی از رسانه تصویری آنلاین پتروشیمی جم

جم مدیا، رسانه تصویری آنلاین پتروشیمی جم به همّت روابط عمومی و امور بین الملل این مجموعه به زودی رونمایی می‌شود.
کد خبر : 11109
تاریخ انتشار : دوشنبه 21 تیر 1400 - 11:49
رونمایی از رسانه تصویری آنلاین پتروشیمی جم
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم، این سرویس آنلاین بر روی تمامی پلتفرم های دیجیتالی از جمله تلویزیون‌ها و همچنین رایانه‌های رومیزی و لپ تاپ، تبلت، تلفن‌های همراه و سایر فن‌آوری‌های متصل به اینترنت به راحتی ارائه می‌شود.

جم مدیا با ایجاد ترکیب بی‌نظیری از امکانات اطلاع‌رسانی و سرگرمی های جذاب برای خانواده‌ها، توانسته قابلیت پخش و‌ مشاهده همه فیلم‌ها، کلیپ ها و محتوای صوتی و‌ تصویری شرکت پتروشیمی جم را در همه جای دنیا فراهم کند.

همچنین با استفاده از این سرویس قابلیت پخش فیلم‌های شرکت و محتوای تولید شده در جلسات، مذاکرات و نشست‌های رسمی وجود دارد.

” آموزشگاه جم مدیا” دیگر ویژگی این رسانه تصویری است که این سرویس آنلاین آموزشی امکان بارگذاری و پخش انواع فیلم‌های آموزشی را دارد و پرسنل و خانواده‌های آنها می‌توانند در هر زمان و مکانی که حضور دارند با مشاهده محتواهای آموزشی موجود از این سرویس استفاده نمایند.

سایر ویژگی‌های جم مدیا، مشاهده رایگان فیلم‌ها و سریال‌های روز دنیا، ارتباط آنلاین مدیران شرکت با پرسنل و خانواده‌های خود، دریافت خدمات آموزشی از طریق آموزشگاه جم، دسترسی آسان در همه پلت فرم ها و دهها امکانات متنوع دیگر است.

کاربران رسانه تعاملی جم مدیا با استفاده از فناوری IPTV می‌توانند محتوای صوتی و تصویری شامل برنامه‌ها و فیلم‌ها را در زمان دلخواه از خانه و یا هر مکان دیگری به وسیله کامپیوتر، گوشی‌های موبایل و یا تلویزیون تماشا کنند.

در واقع جم مدیا یک سیستم انعطاف پذیر برای مشاهده برنامه‌های مورد علاقه از میان طیف گسترده، یافتن سریع و آسان برنامه‌های دلخواه، و مشاهده با کیفیت بالا است که بزرگ ترین مزیت این سرویس راحتی کاربر برای تماشای برنامه دلخواه و تماشای آنلاین جدیدترین فیلم‌ها، انیمیشن‌ها و سریال‌های خارجی ا‌ست.

همکاران محترم می‌توانند با کلیک بر روی لینکjammedia.ir به رسانه آنلاین جم مدیا بپیوندند. ضمناً به منظور سهولت در کاربری این رسانه، شماره موبایل پرسنل به عنوان نام کاربری و کد پرسنلی به عنوان رمز عبور تعریف شده است. در صورت داشتن هر گونه سوال یا بروز مشکل می‌توانید با دو شماره‌ داخلی ۳۰۱۷ و ۳۰۲۰ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.