دکتر افضلی: مجتمع گیلان در دو سال گذشته از تعطیلی به سمت سودآوری و جذب نیرو رسیده است

مدیر عامل و نایب رئیس هئیت مدیره در بدو ورود به مجتمع گیلان، از سالن جلسات شهید سردار سلیمانی بازدید و رسما آن را جهت برگزاری جلسات اداری، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی مجتمع مذکور افتتاح نمود.
کد خبر : 11136
تاریخ انتشار : دوشنبه 28 تیر 1400 - 12:24
دکتر افضلی: مجتمع گیلان در دو سال گذشته از تعطیلی به سمت سودآوری و جذب نیرو رسیده است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از دفتر روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت دخانیات ایران، دکتر افضلی مدیر عامل و نایب رئیس هئیت مدیره به همراه جمعی از مدیران ارشد شرکت در تاریخ ۲۲ تیر ماه سال جاری به مجتمع دخانیات گیلان عزیمت نموده و ضمن بازدید از بخش‌های مختلف آن مجتمع،  نشست های جداگانه ای نیز با استاندار و برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی آن استان داشتند.

  مدیر عامل و نایب رئیس هئیت مدیره در بدو ورود به مجتمع گیلان، از سالن جلسات شهید سردار سلیمانی بازدید و رسما آن را جهت برگزاری جلسات اداری، همایش‌ها و نشست‌های تخصصی مجتمع مذکور افتتاح نمود.

در بخش بعدی این سفر کاری، مراحل آماده سازی توتون تا تولید نهایی سیگارت توسط دکتر افضلی و تیم کارشناسی مورد بررسی قرار گرفت و همجنین از نزدیک با همکاران بخشهای مختلف دیدار و به مسایل و مشکلات آنان گوش فرا دادند.

  وی در ادامه، در جلسه شورای مدیران مجتمع شرکت کرد که طی آن زکی پور مدیر مجتمع دخانیات گیلان گزارش مبسوطی از عملکرد، برنامه‌ها و فعالیت های جاری آن مجتمع را ارائه نمودند.

 دکتر افضلی طبق هماهنگی و برنامه ریزی به عمل آمده، با حضور در دومین نشست خبری شرکت  دخانیات ایران با خبرگزاری‌های استانی و رسانه های محلی دیدار و به سوالات آنان پاسخ داد.

  وی در جریان این نشست خبری، وعده داد که دو اتفاق خوب در سال جاری در شرکت دخانیات به وقوع خواهد پیوست. اول اینکه شرکت پس از مدت ها به سوددهی قابل توجهی خواهد رسید و دوم اینکه شرکت دخانیات ایران به بورس راه پیدا خواهد نمود.

 دکتر افضلی در ادامه و پس از نشست خبری با اصحاب رسانه، از پروژه ساخت نوار نقاله انبار محصولات بازدید و آن را افتتاح نمود. گفتنی است این پروژه با هزینه حدوداً چهار میلیارد و دویست میلیون ریالی طی مدت ۸۰ روز کاری و با همکاری اداره انبارها و خدمات فنی و مهندسی مجتمع دخانیات گیلان به بهره برداری رسید.

  مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره در پایان بازدیدهای خود، جلسه ای با جبار کوچکی نژاد و کاظم دلخوش نمایندگان مردم رشت و صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی داشت که پس از پایان این نشست، به اتفاق از بیمارستان توتونکاران رشت نیز بازدید نمودند.

 وی پس از این بازدید به اتفاق نمایندگان مجلس و هیئت همراه به دیدار دکتر زارع استاندار گیلان رفته و در دفتر استانداری با وی گفتگو کردند.

 نایب رئیس هیئت مدیره در دیدار با استاندار گیلان از برنامه ها و اقدامات شرکت دخانیات در سال ۱۴۰۰ سخن گفت و رشد شاخص های تولید و فروش در سال ۹۹ را موفقیت آمیز دانست و عملکرد مثبت مجتمع دخانیات گیلان به عنوان بزرگترین مجتمع دخانیاتی در سطح کشور را ستود و همچنین خواستار رفع مشکلاتی نظیر قطعی برق شد که در فرآیند تولید اثرات منفی بجای گذاشته است.

 دکتر زارع استاندار گیلان ضمن قول مساعد در خصوص رفع مشکلات ایجاد شده از قطعی برق، اظهار امیدواری کرد با توجه به عملکرد درخور توجه تیم مدیریتی شرکت دخانیات در دو سال اخیر، شاهد شکوفایی صنعت دخانیات و اشتغال زایی بیشتر در سطح شرکت باشیم.

گفتنی است سفر مدیر عامل و نایب رئیس هئیت مدیره به مجتمع دخانیات گیلان با بازخورد مثبت خبرگزاری ها و روزنامه های محلی همراه شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.