شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در تولید خوشنام، در توسعه همگام و در سرمایه‌گذاری پیشگام

شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری از جمله مجموعه‌های پویایی است که در تولید خوشنام، در توسعه همگام شده و اینک در سرمایه‌گذاری پیشگام صنعت این استان گردیده است
کد خبر : 11201
تاریخ انتشار : یکشنبه 27 تیر 1400 - 3:34
شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در تولید خوشنام، در توسعه همگام و در سرمایه‌گذاری پیشگام
Print Friendly, PDF & Email

 به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، وحید میرزایی در حاشیه بازدید تیم این شرکت از چند طرح و پروژه با هدف سرمایه‌گذاری این مجموعه در آن‌ها گفت: شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در حوزه سرمایه‌گذاری در حال برنامه‌ریزی جامع است و با تشکیل تیم و حرکت میدانی، بر پایه قواعد جاری این عرصه اهداف مهمی را در تأمین منابع مالی از باب سرمایه‌گذاری در پروژه‌های سودآور برای افزایش ثروت سهام‌داران، ارزش شرکت و درآمد کارکنان در دستور کار دارد.

مدیرعامل شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: در دنیای تجارت کنونی، شرکت‌ها برای حل مشکلات اقتصادی خود نیازمند راهکارهای مناسب برای استفاده بهتر از منابع خود هستند. یکی از راهکارهای مهم، بسط و توسعه سرمایه‌گذاری است که اهمیت سرمایه‌گذاری و ثبات محیط سرمایه‌گذاری برای توسعه و رشد اقتصادی بر کسی پوشیده نیست و بی‌توجهی به آن به افول اقتصاد منجر می‌شود و در بلندمدت رفاه عمومی و توسعه تولید را تحت تأثیر قرار می‌دهد.

وی اظهار داشت: در گام نخست در شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری سعی کردیم در تولید خوشنام گردیم که به لطف پروردگار رکوردهای خوبی به ثبت رسید. در گام بعدی توسعه در اولویت قرار گرفته است و همگام شدیم تا دستاوردهای مطلوبی کسب و به‌زودی رونمایی گردد. اینک بر آنیم در سرمایه‌گذاری پیشگام شویم تا صنعت این استان محروم، اما برخوردار از ظرفیت‌های بالقوه بی‌پایان، زمینه‌ساز آینده‌ای درخشان گردد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.