تلاش‌های سپاهان نتیجه داد نایب‌قهرمانی تیم فوتبال سپاهان برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان این باشگاه است

نایب‌قهرمانی تیم فوتبال سپاهان برگ زرین دیگری است بر کارنامه درخشان این باشگاه و شرکت فولاد مبارکه که نشان از توسعه همه‌جانبه این شرکت در بخش‌های مختلف دارد.
کد خبر : 11317
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 - 10:16
تلاش‌های سپاهان نتیجه داد نایب‌قهرمانی تیم فوتبال سپاهان برگ زرین دیگری بر کارنامه درخشان این باشگاه است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از خبرنگار فولاد، فعالیت باشگاه سپاهان ازجمله اقدامات مبارکی بوده است که در راستای عمل به مسئولیت‌های اجتماعی شرکت فولاد مبارکه همواره مورد حمایت قرار گرفته و با لطف خداوند متعال الهام‌بخش تعداد زیادی از نوجوانان و جوانان اصفهانی بوده که بارها با درخشش خود در رقابت‌های گوناگون موجب ترویج روحیه نشاط و شادابی در جامعه گردیده است.

اکنون که در پایان بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال کشور شاهد موفقیت و نایب‌قهرمانی این باشگاه در جدول رقابت‌ها هستیم، اهمیت رویکرد شجاعانه مسئولین فولاد مبارکه و کادر مدیریتی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان در بهره‌گیری از مربیان جوان و با اخلاق اصفهانی و میدان دادن به ایشان بیش از پیش نمایان گردیده و موجب افتخار است.

باشگاه سپاهان از ابتدای شکل‌گیری تاکنون یکی از معدود باشگاه‌های حرفه‌ای ورزشی بوده که به اذعان کارشناسان و مسئولان ورزش کشور همواره در رده‌های سنی مختلف، در قالب تیم‌ها و رشته‌های متنوع و پرشمار فعالیت حرفه‌ای داشته و با فراهم نمودن امکانات و زیرساخت‌های لازم گام‌های بسیار مهم و موثری در ارتقای سطح ورزش حرفه‌ای استان اصفهان و کشور برداشته است.

گرچه در سالی که گذشت به دلیل محدودیت‌های ناشی از بیماری کرونا، حضور هواداران پرشور در بازی‌های این تیم میسر نبود، اما امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور با نشاط ایشان در مسابقات پیش رو باشیم.

بی‌شک تدابیر مدیران محترم باشگاه و حمایت‌های مدیرعامل محترم شرکت فولاد مبارکه با وجود فراز و نشیب‌های گوناگون سالیان اخیر، عامل بسیار مهمی در ثبات و به وجود آوردن فضای مناسب جهت اجرایی نمودن برنامه‌های مربیان و نقش‌آفرینی بازیکنان این تیم بوده است.

امیدواریم روند حرکت پرقدرت در تیم افتخارآفرین سپاهان همچنان ادامه‌دار بوده و این تیم حماسه‌ساز اصفهانی همچون ادوار گذشته به کسب موفقیت در مسابقات مختلف بپردازد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.