ارتش بار دیگر به یاری بیماران کرونایی شتافت

اختصاص امکانات ارتش به بیماران کرونایی به دستور فرمانده کل قوا
کد خبر : 11480
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 مرداد 1400 - 11:25
ارتش بار دیگر به یاری بیماران کرونایی شتافت
Print Friendly, PDF & Email

ارتش این روزها علاوه بر تأمین امنیت، با تمام قوا و امکانات کادر درمانی خود در کنار مردم قرار دارد. ۳۸ بیمارستان  ارتش در تهران و سراسر کشور با اختصاص ۳ هزار تخت به بیماران کرونایی و با دایر کردن ۷ بیمارستان صحرایی و ۶ مرکز واکسیناسیون در سطح کشور برای هموطنان عزیز در این راه گامی بلند برداشته است. بیش از ۱۲۹ هزار دز واکسن توسط بهداشت و درمان ارتش به مردم  تزریق شده که با گسترش مراکز واکسیناسیون سرعت بیشتری گرفته است.

اختصاص کلیه بیمارستان های ارتش به بیماران کرونایی

آماده باش ۱۰۰ درصدی نیروهای بهداشتی و درمانی ارتش، به کارگیری نیروهای وظیفه در مراکز ارائه خدمات به بیماران کرونایی اعم از بیمارستان ها و درمانگاه ها، به کارگیری نیروهای بهداشت و درمان در حال آموزش رزم مقدماتی رشته های پزشکی عمومی، کارشناس بیهوشی، پرستار و کارشناس بهداشت در بیمارستان ها و افزایش حداکثری تخت ها از دیگر خدمات ارتش به بیماران کرونایی می باشد.

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی نیروی زمینی ارتش، امیر سرتیپ حیدری اظهار داشت دستورات ۱۴ گانه فرمانده کل ارتش در خصوص کرونا به تمامی نیروها ابلاغ شده و تمامی بیمارستان های خود را در اختیار بیماران کرونایی قرار داده است.

ایشان در ادامه افزود: به منظور فراهم کردن تسهیلات برای بیماران کرونایی ظرف ۴۸ ساعت داروخانه ای موقت در کنار داروخانه ۲۹ فروردین احداث خواهیم  کرد و بدین ترتیب بخش کرونا را از غیر کرونا جداسازی می کنیم.

امیر حیدری تصریح کرد: به تمامی نیروهای زیرمجموعه ابلاغ شده تا ضمن مراجعه به استانداران، تمامی نیازهای آنها را در اسرع وقت برآورده سازند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.