پیام تبریک مدیر روابط عمومی بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار

مدیر امور اداره کل دفتر مدیریت و روابط عمومی بانک ملت، با تبریک فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار به تمامی خبرنگاران و اصحاب رسانه، اظهار امیدواری کرد که کشور با کمک فعالان رسانه ای، بتواند مسیرهای پیشرفت و توسعه را به درستی بپیماید.
کد خبر : 11928
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 - 12:09
پیام تبریک مدیر روابط عمومی بانک ملت به مناسبت روز خبرنگار
Print Friendly, PDF & Email
به گزارش وقت خبر به نقل ازروابط عمومی بانک ملت، علی اکبر صابریان با قدردانی از خبرنگاران به دلیل همکاری یک ساله در انتشار اخبار و انعکاس فعالیت های این بانک به عنوان یکی از بزرگ ترین و تاثیرگذارترین بانک های کشور، اظهار داشت: بانک ملت با وجود خبرنگاران خبره و متخصص، توانسته است در عرصه اطلاع رسانی حضور پررنگی داشته باشد و فعالیت های خود را بیش از پیش به اطلاع افکار عمومی برساند.
وی نقش رسانه ها را در تحقق اهداف حوزه اقتصادی کشور به ویژه نظام بانکی، غیرقابل انکار خواند و گفت: همه خبرنگاران به ویژه خبرنگاران تخصصی حوزه بانک با انتشار به موقع اخبار و گزارش های تخصصی، نقش متمایزی را در به ثمررسیدن طرح های نوآورانه و مبتکرانه بانک های ایفا کرده اند و به نوعی بازوی کمکی بانک ها در ارائه خدمات نوین به مردم بوده اند.
مدیر روابط عمومی بانک ملت اظهار امیدواری کرد که خبرنگاران به عنوان دیده بانان جامعه، با تسلط علمی و کارشناسی خود بتوانند مسوولان را بیش از پیش در کمک به بهبود وضعیت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور یاری برسانند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.