لغو تعطیلی پنج شنبه ها در سازمان های دولتی ‏توسط هیأت دولت

در جلسه عصر دیروز هیأت دولت تصویب شد: لغو تعطیلی پنج شنبه ها و بازگشت ‏ساعت کاری ادارات و سازمان های دولتی به روال قبل
کد خبر : 12012
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 10:13
لغو تعطیلی پنج شنبه ها در سازمان های دولتی ‏توسط هیأت دولت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، بعدازظهر یکشنبه و با پایان بررسی صلاحیت وزرای اقتصاد و دارایی، امور خارجه و اطلاعات در مجلس شورای اسلامی، هیأت دولت تشکیل جلسه داد.

یکی از موضوعات این جلسه بررسی مصوبه دولت در خصوص تعطیلی سازمان ها و ادارات دولتی در روزهای پنج شنبه و تغییر ساعات کاری آنها بود که با توجه به انقضای تاریخ مصوبه در ۱۶ تیرماه ۱۴۰۰، تصویب شد که از تاریخ یکم شهریور سال جاری، ساعت کار کلیه سازمان ها و ادارات دولتی به همان روال گذشته یعنی ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ بازگشته و تعطیلی پنج شنبه ها نیز لغو گردد.

تصویب طرح های پیشنهادی دستگاه های اجرایی در جلسه هیأت دولت

در ادامه تعدادی از طرح های پیشنهادی دستگاه های اجرایی توسط هیأت وزیران به تصویب رسید.  از جمله این طرح ها آیین نامه اجرایی مولدسازی دارایی های دولت و همچنین اصلاح مصوبه تعیین مبلغ تسهیم درآمد تضمین شده دارندگان پروانه های اپراتورهای مجازی تلفن همراه و ارائه خدمات ارتباطی ثابت به آنها بود.

بر اساس آیین نامه اجرایی مولدسازی دارایی ها، دستگاه های اجرایی موظف هستند، اموال غیر منقول مازادی را که طبق این آیین نامه مجوز فروش آنها توسط وزیر اقتصاد و دارایی صادر می گردد ظرف دو ماه از تاریخ ابلاغ، با رعایت قانون تجارت الکترونیکی از طریق مزایده عمومی در سامانه تدارکات الکترونیک دولت و یا از طریق حراج عمومی در بورس کالا به فروش برسانند.

همچنین به موجب طرح اصلاح مصوبه تعیین مبلغ تسهیم درآمد تضمین شده دارندگان پروانه های اپراتورهای مجازی تلفن همراه و ارائه خدمات ارتباطی ثابت، تصویب شد مبلغی که در سال مالی ۱۳۹۹ در مصوبه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، صفر تعیین شده بود در سال ۱۴۰۰ پس از پایان این قرارداد، مطابق جزء (۲) بند (ی) تبصره (۶) قانون بودجه، به میزان ۱۰ درصد افزایش یافته و به حساب درآمد عمومی ردیف مربوطه نزد خزانه داری کل کشور واریز شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.