مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز پزشک: تلاش های پزشکان ستودنی است

اسماعیل لله گانی مدیر عامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن یکم شهریور ماه مصادف با روز پزشک را به پزشکان و جامعه پزشکی کشور تبریک گفت.
کد خبر : 12251
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 شهریور 1400 - 12:31
مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت روز پزشک: تلاش های پزشکان ستودنی است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:
یکم شهریورماه یاد آور زاد روز بزرگ مرد علم و عمل و پزشکی حاذق در سراسر گیتی، شیخ‌الرئیس ابوعلی سینا و روز پزشک است. این روز بزرگ را خدمت تمامی پزشکان گرامی تبریک و تهنیت  می‌گویم.
پزشکان همواره در راستای خدمت رسانی و بهبود سلامتی شهروندان در تلاش و تکاپو هستند و بر اساس سوگندی که خورده اند در سخت ترین عرصه ها، وظیفه انسانی خود را به خوبی ایفاء می کنند. شیوع ویروس کرونا یکی از دشوارترین و سخت ترین عرصه هایی است که ایثار و فدارکاری پزشکان کشور را به عنوان پیشگامان مبارزه با این بیماری به تصویر می کشد. عرصه ای سخت که فرشتگان سفید پوش به عنوان نجات دهنده جان شهروندان از هیچ تلاشی فرو گذار نکرده اند و در این راه با اهدای جان خود و شهدای خدمت، دین خود را نسبت به این سزمین ایفاء کرده اند.
بدون شک، واژه ها و زبان توان توصیف و تقدیر از ایثار و فداکاری پزشکان و کادر درمان در این ایام سخت و طاقت فرسا را ندارند و کارشان ستودنی است. روز پزشک تنها بهانه است برای تبریک و آرزوی سلامتی برای آن ها و مطمئن هستیم که پاداش این فداکاری ها نزد خداوند سبحان محفوظ است.
بانک رفاه کارگران به عنوان بانکی سلامت محور همواره تلاش کرده است تا با فعالان حوزه سلامت همراه و همگام باشد و با ارائه خدمات مطلوب به سهم خود از تلاش های پزشکان و کادر درمان کشور قدردانی کند و از این پس نیز این روند ادامه خواهد داشت و آن را جزو افتخارات خود می داند.
ضمن تبریک مجدد این روز بزرگ، از خداوند متعال سلامتی و بهروزی تمامی پزشکان کشور و خانواده های محترم آن ها را مسألت دارم.

اسماعیل لله گانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.