اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان گروه بهمن

واکسیناسیون کارکنان و کارگران خط مقدم تولید و سرویس دهندگان خدمات پس از فروش گروه بهمن آغاز شد.
کد خبر : 12276
تاریخ انتشار : یکشنبه 7 شهریور 1400 - 12:20
اجرای طرح واکسیناسیون کارکنان گروه بهمن
Print Friendly, PDF & Email

بیوک علیمرادلو مدیر عامل گروه بهمن با بیان اینکه واکسیناسیون شرکت‌های خودروسازی و قطعه سازی با هدف افزایش تولید و پاسخگویی مناسب به نیاز خودرویی مردم است، خاطر نشان کرد: طبق برنامه هماهنگ شده در حدود یک هزار پرسنل گروه بهمن اولین دز واکسیناسیون کرونا را دریافت کردند و قرار است دز دوم واکسیناسیون نیز در ماه آینده انجام شود.
علیمرادلو با قدردانی از همراهی و همکاری پرسنل جمعیت هلال احمر و سایر مسوولان در انجام واکسیناسیون کارکنان گروه بهمن گفت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا همواره تلاش کردیم تا ضمن صیانت از سلامت همکاران و خانواده هایشان، پروتکل های بهداشتی در شرکت رعایت و اقلام بهداشتی و ضد عفونی مورد نیاز از جمله ماسک و الکل ضدعفونی به صورت روزانه بین پرسنل توزیع می شد تا شرایط برای ایجاد محیط امن کاری فراهم شود که با اجرای طرح سراسری واکسیناسیون، ریسک ابتلا به بیماری کرونا در‌این شرکت به حداقل خواهد رسید. البته به کارکنان توصیه شده تا همچنان استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی را تا مهار کامل کرونا در اولویت قرار دهند.
مدیر عامل گروه بهمن افزود در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها و همچنین به منظور حمایت از فضای کسب و کار، گروه بهمن از هیچ کوششی برای متوقف نشدن خط تولید دریغ نخواهد کرد. در همین مورد گروه بهمن با اولویت واکسیناسیون کارکنان نه تنها باعث تقویت تولید داخل خواهد شد بلکه از سلامت مشتریان در زمان دریافت خدمات پس از فروش نیز پشتیبانی خواهد کرد.
گفتنی است در دوران شیوع کرونا و تشویق عموم مردم برای گذراندن بیشتر اوقات خود در خانه، خدمات موبایل سرویس گروه بهمن بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفت. در این بخش مشتریان گروه بهمن می توانند بدون حضور در نمایندگی ها تمام بازدیدهای فصلی، سرویس های ادواری، خدمات دوره ای و پس از فروش خود را در محل مورد نظر خود از طریق موبایل سرویس دریافت کنند.
علیمرادلو ارائه خدمات متمایز گروه بهمن را مهمترین مزیت این مجموعه خودروسازی عنوان کرد و رضایت مندی مشتری با تولید محصولات باکیفیت و ارائه خدمات مطلوب را مورد تاکید قرار داد.
گفتنی است بهمن موتور با هدف افزایش رضایت مشتریان، در ارائه خدمات پس از فروش رشد قابل توجهی داشته است. ایجاد مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور، حضور نیروهای آموزش‌دیده و با تجربه در سطح شبکه نمایندگان، تامین به موقع قطعات یدکی، اجرای طرح پیگیری مشتریان، بهره‌مندی از سامانه‌هایی همچون اصالت قطعه، نرم افزار موبایل اپ گروه بهمن، سرویس در محل، خودروی جایگزین، اجرای طرح‌های فصلی و… از جمله اقدامات انجام شده ای است که سبب شد تا در آخرین ارزیابی، بهمن موتور مقام دوم در بین خودروسازان سبک را به خود اختصاص دهد.

وقت خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.