کاهش نرخ تورم و ساماندهی بازار ارز از اقدامات فوری ستاد هماهنگی اقتصادی

رئیس جمهور: بهبود وضعیت کسب و کار، تقویت نظام بانکی کشور، سامان بخشی به بازار ارز و کاهش نرخ تورم از اقدامات فوری دولت است
کد خبر : 12288
تاریخ انتشار : دوشنبه 8 شهریور 1400 - 20:52
کاهش نرخ تورم و ساماندهی بازار ارز از اقدامات فوری ستاد هماهنگی اقتصادی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، دیروز در اولین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت سیزدهم، رئیس جمهور با بیان بخش های مهم اقتصادی بیانات رهبری، خواستار پیگیری دائم و دقیق توصیه های رهبر انقلاب از طریق دبیرخانه ستاد هماهنگی دولت و تک تک اعضای گروه اقتصادی شد.

آقای رئیسی از اعضای دولت خواست که با استفاده از نظرات و تجربه نخبگان اقتصادی در کشور هر چه زودتر مسئله بودجه و ارزش پول ملی بررسی و اقدامات سریع و مناسب در جهت رفع مشکلات در این بخش ها انجام شود.

اصل جوان گرایی و مبارزه با فساد و عدالت ورزی دو اصل مهم بیانات رهبری

ایشان همچنین دو اصل کلی از بیانات رهبر انقلاب در جلسه دیدار با هیأت دولت را که شامل استفاده از نیروهای جوان و آماده به کار داخلی و همچنین رعایت اصل عدالت ورزی در تمام تصمیمات، لوایح و مصوبه های دولتی بود، متذکر شدند.

رئیس جمهور در مورد بحث یارانه ها تأکید کردند: برای توزیع عادلانه یارانه ها بین عموم مردم و بخصوص اقشار کم درآمد جامعه باید برنامه ریزی و سازماندهی دقیق صورت بگیرد و تمامی زوایای این امر به صورت کارشناسی شده مشخص گردد.

آقای رئیسی در این نشست همچنین در مورد بهبود وضعیت کسب و کار، تقویت نظام بانکی کشور، ساماندهی بازار ارز و کاهش نرخ تورم صحبت هایی را بیان داشتند و تیم اقتصادی دولت را مکلف به انجام اقدامات فوری و مستمر با کمک ستاد هماهنگی اقتصادی در این بخش ها کردند، به شکلی که مردم بتوانند تغییرات محسوسی در این زمینه ها در زندگی خود احساس کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.