«نمایشگاه کتاب مجازی جم»؛ از تخفیف و بن خرید تا آشتی با کتاب

روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم از راه‌اندازی نمایشگاه کتاب مجازی جم تا 10 شهریورماه خبر داد.
کد خبر : 12629
تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 شهریور 1400 - 16:44
«نمایشگاه کتاب مجازی جم»؛ از تخفیف و بن خرید تا آشتی با کتاب
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل پتروشیمی جم، در هفدهمین نمایشگاه کتاب جم، کلیه کارکنان جم می‌توانند برای خرید کتاب مراجعه نمایند و بازدید از نمایشگاه نیز در ۲۴ ساعت شبانه‌روز امکان‌پذیر است. تعداد ۳۰۰  ناشر در این نمایشگاه حضور دارند و بیش از  ۲  هزار عنوان کتاب همچنین فرم سفارش خارج سایت که به شکل نامحدود تمامی کتب موجود در بازار در آن ثبت شده و در صورت موجود بودن پیگیری و تهیه خواهد شد برای عرضه در سایت نمایشگاه مجازی ارائه شده و سعی شده هر نفر از یارانه خرید و میزان تخفیف مناسبی برخوردار باشد.

خوب است که در دوران شیوع ویروس کرونا افراد به فعالیت‌هایی روی بیاورند که تنش‌های آنان را کاهش دهد و از میان تمام سرگرمی‌هایی که می‌توان در روزهای قرنطینه انجام داد، کتاب خواندن بهترین پیشنهاد است، لذا اجرای طرح سالانه عرضه کتاب با تخفیف و اختصاص یارانه در راستای ایفای رسالت فرهنگی‏ و بهترین شیوه برای ترویج و افزایش سرانه مطالعه است.

هر چند برگزاری نمایشگاه کتاب حضوری به رسم سال‌های گذشته لطف دیگری دارد اما با توجه به بحران اپیدمی کووید۱۹ نیاز به توجه بیش از پیش به حوزه فرهنگ وجود دارد که در این شرایط نمایشگاه کتاب مجازی فرصت خوبی برای بالا بردن سرانه مطالعه به وجود آورده و راهکاری برای تداوم رویدادهای فرهنگی است.

در شرایط حاضر که امکان خروج از منزل وجود ندارد از مزایای نمایشگاه مجازی دسترسی آسان و آنلاین در طول ۲۴ ساعت شبانه‌روز بدون اتلاف وقت و درگیری در ترافیک و همچنین احیاء کتاب و کتابخوانی و فرصت مناسبی برای آشتی با کتاب است چرا که مطالعه می‌تواند به عنوان یک گزینه مناسب، امن و کم‌هزینه برای پربار کردن اوقات فراغت خانواده‌ها مطرح باشد.

گفتنی است انواع کتاب‌های موجود در نمایشگاه کتاب جم در دسته‌بندی‌های متنوعی چون ادبیات و رمان، روانشناسی و موفقیت، عمومی، کودک و نوجوان، کتب نفیس، مذهبی، فلسفی، زبان خارجی و لاتین قرار گرفته‌اند.

تمامی کتاب‌های موجود در نمایشگاه کتاب مجازی جم با احتساب قیمت پشت جلد ۲۰ درصد تخفیف دارند و همچنین اعتبار ۵,۰۰۰,۰۰۰ ریالی بن خرید شرکت اختصاص یافته برای همه کارکنان عرضه می‌شود که پرسنل جم می‌توانند کتاب دلخواه خود را با تخفیف ویژه سفارش داده و از طریق ارسال رایگان درب منزل تحویل بگیرند.

با توجه به حجم نامحدود سفارش و استقبال خوب پرسنل از خرید کتاب در نمایشگاه مجازی، مشکلاتی نیز در روند خرید آنلاین به وجود آمده است که سعی شده در کوتاه ترین زمان برطرف شود. ضمناً سامانه نمایشگاه مجازی جم به سرور کتاب ایران متصل است و محدودیتی در انتخاب کتاب وجود ندارد مگر اینکه کتاب موردنظر در بازار نشر موجود نباشد.

هفدهمین نمایشگاه مجازی کتاب جم به نشانی www.caffeketabjam.ir از تاریخ ۷ مردادماه همزمان با عید غدیر آغاز شده و تا ۱۰ شهریورماه سال جاری -به مدت یک ماه- آماده خدمت‌رسانی به همه پرسنل جم است

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.