پتروشیمی جم اولین شرکت مورد ارزیابی در صحه‌گذاری پروژه‌های بهبود مدل EFQM 2020 در ایران

شرکت پتروشیمی جم به عنوان سازمانی پیشرو در حوزه تعالی سازمانی با درک الزامات بنیاد مدیریت کیفیت اروپا بر اساس مدل EFQM 2020 در روزهای 2 و 3 شهریورماه به عنوان اولین مجموعه صنعت پتروشیمی، میزبان گروه ارزیابی دبیرخانه جایزه تعالی شرکت ملی صنایع پتروشیمی ایران بود.
کد خبر : 12632
تاریخ انتشار : شنبه 6 شهریور 1400 - 10:30
پتروشیمی جم اولین شرکت مورد ارزیابی در صحه‌گذاری پروژه‌های بهبود مدل EFQM 2020 در ایران
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر,محمدحسین پاشنه طلا، معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات شرکت پتروشیمی جم با اعلام این مطلب عنوان کرد: این فرایند شامل بررسی و صحه‌گذاری سه پروژه در حوزه‌های جهت‌گیری، اجرا و نتایج منطبق بر مدل EFQM بود که ضمن مطالعه روند پیشرفت، میزان همسویی و تاثیر این پروژه‌ها در تحقق اهداف استراتژیک شرکت را مورد بررسی قرار داد.

وی افزود: در اولین دوره صحه‌گذاری پروژه های بهبود، سه پروژه `تحلیل و طراحی نقشه ذینفعان پتروشیمی جم`،`طراحی و ساخت بویلر` و `سامانه جامع نرم‌افزار بهره‌برداری` را نامزد ارزیابی کرده و از بین بیش از ۷۰ پروژه در حال اجرا یا خاتمه یافته در جم، مجموعه‌ای از پروژه‌های راهبردی، سخت‌افزاری و نرم‌افزاری شرکت را ارائه و در بوته ارزیابی صحه‌گذاران قرار دادیم.

پاشنه طلا تاکید کرد: اعتقاد داریم امروز پتروشیمی جم بر مدار مدیریت استراتژیک راهبری می شود و پروژه‌های جدید خود را در همسویی با راهبردها و برای نیل به اهداف استراتژیک خود تعریف می‌کند.

معاون برنامه‌ریزی و فناوری اطلاعات پتروشیمی جم در بخش دیگری از سخنان خود اظهار کرد: پتروشیمی جم همواره پیشرو و پشتیبان تعالی سازمانی بوده و پرچمی را که در سال ۱۳۸۸ به عنوان میزبان اولین جایزه تعالی صنعت پتروشیمی بر اساس مدل EFQM با ماموریت توسعه و گسترش فرهنگ تعالی و توانمندسازی صنعت پتروشیمی در کنار دبیرخانه تعالی سازمانی و NPC برافراشت، امروز نیز در شرایط سخت پاندمی کرونا با برگزاری اولین مراسم صحه‌گذاری پروژه‌ها بر مبنای نسخه جدیدEFQM 2020 بر قله اهتزار تثبیت کرد.

وی در پایان از زحمات دبیرخانه جایزه تعالی شرکت ملی صنایع پتروشیمی و ارزیابان حاضر در این رویداد و همچنین پرسنل فعال در این زمینه تشکر کرد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.