پرداخت به موقع حقوق کارگران هفت‌تپه

Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستور وزیر کار برای رصد و پیگیری و حل و فصل مشکلات بنگاهها خبر داد و گفت: شرکت هفت‌تپه با همت و تلاش و همدلی کارگران زحمتکش آن در حال تولید و فعالیت است. به گزارش وقت خبر ، کریم یاوری درباره

کد خبر : 127
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 مهر 1398 - 15:08
پرداخت به موقع حقوق کارگران هفت‌تپه
Print Friendly, PDF & Email

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی از دستور وزیر کار برای رصد و پیگیری و حل و فصل مشکلات بنگاهها خبر داد و گفت: شرکت هفت‌تپه با همت و تلاش و همدلی کارگران زحمتکش آن در حال تولید و فعالیت است.

به گزارش وقت خبر ، کریم یاوری درباره حل و فصل مشکلات بنگاه‌های اقتصادی گفت: مشکلات بنگاه‌های اقتصادی در ابتدا باید توسط کارفرمایان، مالکان و مدیران بنگاهها حل و فصل شود، پس از آن دستگاه‌ها و سازمان‌های متولی و صادرکننده مجوز باید نهایت همراهی و همکاری را برای حل مشکلات بکار گیرند و در نهایت موضوع به کارگروه‌های تسهیل و رفع موانع تولید در استان به ریاست استاندار ارجاع شود تا تصمیم‌گیری برای کمک به واحد مربوطه صورت گیرد.

به گفته وی، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور در موارد ضروری می‌تواند در گره گشایی از مشکلات بنگاه‌ها تصمیمات خوبی گرفته و اقدامات  مفید و موثری به عمل آورد.

یاوری با اشاره به وضعیت کارگران نیشکر هفت تپه، گفت: خوشبختانه با همت و تلاش و همدلی کارگران شریف و زحمتکش شرکت”کشت و صنعت نیشکر هفت تپه”، این بنگاه اقتصادی در حال تولید و فعالیت است و کارفرمای بنگاه تمام تلاش خود را بکار گرفته تا پرداخت معوقات و مطالبات کارگران صورت گیرد و حقوق کارگران به هنگام و در موعد مقرر و روال شرکت پرداخت شود.

مدیرکل حمایت از مشاغل و بیمه بیکاری وزارت کار تاکید کرد: به دستور وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی رصد و پیگیری و حل و فصل مشکلات  بنگاه‌ها در جهت  صیانت از نیروی کار، تثبیت اشتغال و پایداری تولید مستمراً در دستور کار تمام همکاران در سراسر کشور قرار دارد و این مساله با دقت و جدیت پیگیری می‌شود.

وی گفت: امروز هم کارگران در سنگر کارخانه‌ها در بنگاههای اقتصادی با تمام وجود برای تولید، تلاش می‌کنند و در شرایط اقتصادی موجود و تحریم‌های ظالمانه همراهی و همکاری خود را با کارفرمایان برای عبور از مشکلات موجود نشان می‌دهند.

منبع: ایسنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.