تثبیت توانگری سطح یک بیمه دی برای دومین سال متوالی

بیمه مرکزی ج.ا.ایران طی نامه‌ای با ابلاغ تأییدیه محاسبات نسبت توانگری مالی شرکت بیمه دی برای سال مالی ٩٩، توانگری مالی این شرکت را سطح یک با نسبت ۲۴۱ درصد، که عالی‌ترین سطح توانگری شرکت‌های بیمه‌ای است، اعلام کرد.
کد خبر : 12700
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهریور 1400 - 12:15
تثبیت توانگری سطح یک بیمه دی برای دومین سال متوالی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ این در حالی است که نسبت توانگری شرکت بیمه دی امسال در مقابل سال گذشته ۳۳ درصد افزایش یافته است، این شرکت همچنین توانسته است در سال‌های اخیر با رشدی متناسب، سهم خود را به طور چشم‌گیری در تمامی رشته‌های بیمه‌ای ارتقا دهد، و همچنین به سودآورترین شرکت در صنعت بیمه تبدیل شود.

کسب این دستاورد ارزشمند برای دومین سال متوالی در حالی صورت پذیرفته که بیمه دی در سال‌های اخیر به لحاظ حجم و میزان فروش، از جمله چهار شرکت اول خصوصی کشور بوده و نگه داشتن شرکت در این سطح و نسبت توانگری، بیانگر رعایت اصول بیمه‌گری در انتخاب ریسک، بازنگری در قراردادهای اتکایی و واگذاری، تأکید بر وصول به موقع حق بیمه‌ها و مطالبات، مدیریت مؤثر بر وجوه نقد شرکت و سرمایه‌گذاری در بخش‌های سودآور است.

روابط عمومی شرکت بیمه دی این موفقیت بزرگ که به همت همکاری، مشارکت و همدلی کلیه همکاران و ذینفعان میسر شده است را تبریک می‌گوید.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.