پتروشیمی جم میزبان اعضای کمیسیون صنایع مجلس: جم در میان مجتمع‌های پتروشیمی جایگاه منحصربه‌فردی دارد

مدیرعامل پتروشیمی جم عنوان کرد: پتروشیمی جم در میان مجتمع‌های پتروشیمی به لحاظ تنوع تولید، خوراک تولیدی، رقم صادرات و... نقش و جایگاه منحصربه‌فردی دارد.
کد خبر : 12930
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 مهر 1400 - 10:31
پتروشیمی جم میزبان اعضای کمیسیون صنایع مجلس: جم در میان مجتمع‌های پتروشیمی جایگاه منحصربه‌فردی دارد
Print Friendly, PDF & Email
به گزارش  وقت خبر به نقل از روابط عمومی پتروشیمی جم، رضا علیزاده پیش از ظهر شنبه ۱۰ مهرماه در نشست با اعضای کمیسیون صنایع مجلس شورای اسلامی و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پتروشیمی که در عسلویه حضور پیدا کردند، گفت: کمیسیون صنایع مجلس در رفع مشکلات و موانع تولید و توسعه کسب و کارها به ویژه در حوزه پتروشیمی‌ها جایگاه خاصی دارد.
وی با اشاره به برخی از مشکلاتی که صنعت پتروشیمی در صحنه عمل با آن درگیر و مواجه است، افزود: امیدواریم کارگروه پتروشیمی کمیسیون صنایع مجلس نهایت همکاری، توجه و حمایت را از این حوزه به عمل بیاورد.
مدیرعامل پتروشیمی جم ادامه داد: ما مسائل موجود را منعکس می‌کنیم و انتظار داریم نقطه نظرات انجمن صنفی و لوایحی که در عرصه پتروشیمی به مجلس می‌آید مورد توجه خاص نماینده‌ها و ریاست مجلس واقع شود.
علیزاده تصریح کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید ویژه‌ای بر رفع موانع تولید دارند و حمایت ویژه ایشان از تولیدکنندگان و صنایع مولد طی سالیان گذشته همواره در شعار سال و بیانات ایشان نمود داشته است.
ایشان خاطرنشان کرد: در میانه تحریم‌هایی که با آن مواجه هستیم، پتروشیمی‌ها نقش ارزنده‌ای در تامین ارز مورد نیاز کشور ایفا کرده‌اند و کمک حال نظام هستند، با اینکه ظرفیت ما چند برابر این است و می‌توانستیم با جلوگیری از خام‌فروشی و توجه بیشتر به این عرصه، سود بیشتری را عاید کشور کرده و همچنین فرصت‌های شغلی بیشتری ایجاد کنیم.
وی افزود: البته حالا هم دیر نشده و می‌توان با تصویب قوانین و ایجاد فرصت‌، ظرفیت‌های بالقوه کشور در حوزه پتروشیمی را به فعل رساند.
مدیرعامل پتروشیمی جم با اشاره به خودتحریمی‌های موجود در کشور عنوان کرد: پتروشیمی جم با همه اعتباری که دارد بعد از چند سال پیگیری برای پروژه‌های توسعه‌ای خود و پس از انعقاد قرارداد بهسازی زمین، دچار مشکلاتی است.
رضا علیزاده با اشاره به موقعیت خاص جم در میان پتروشیمی‌های کشور تاکید کرد: پتروشیمی جم در میان مجتمع‌های پتروشیمی به لحاظ تنوع تولید، خوراک تولیدی، رقم صادرات و… نقش و جایگاه منحصربه‌فردی دارد.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.