مدیرعامل فولادمبارکه تصریح کرد: نگاه ملی و فرامنطقه ای مدیران، راهگشای مشکلات حوزه صنعت فولاد

مدیرعامل و معاونین شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان همزمان با هفته وحدت ضمن حضور در محل معراج شهدای شرکت فولاد مبارکه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، در جلسه مشترکی با مدیرعامل و معاونین این شرکت به گفتگو و تبادل نظر در خصوص همکاری های دوجانبه در مباحث حوزه صنعت فولاد پرداختند.
کد خبر : 13020
تاریخ انتشار : جمعه 30 مهر 1400 - 17:00
مدیرعامل فولادمبارکه تصریح کرد: نگاه ملی و فرامنطقه ای مدیران، راهگشای مشکلات حوزه صنعت فولاد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از خبرنگار فولاد در این نشست صمیمانه ، محمدیاسر طیب نیا مدیرعامل فولادمبارکه با اشاره به نقش هم افزایی این دو فولادساز بزرگ و قدیمی کشور گفت: تولد و شکل گیری مجموعه های بزرگی مانند ذوب آهن اصفهان، فولادمبارکه و شرکت های زیرمجموعه آن ها حاصل تفکر بلند مدت و استراتژیک مدیرانی است که طی سال های گذشته با وجود منابع محدود، با در نظر گرفتن نیاز نسل های آینده اقدام به راه اندازی این مراکز مهم صنعتی نمودند. به حق، نجات صنعت کشور و پیشرفت و توسعه آن  نیازمند یک نگاه ملی است و اگر ما اکنون در جایگاه مدیران این دو صنعت مادر کشور همان نگاه فرامنطقه ای و ملی را دنبال نکنیم در آینده دچار تعارضات سازمانی و ناکارآمدی در ایفای نقش و رسالت خطیر خود در پیشبرد اهداف کشور در حوزه صنعت فولاد خواهیم شد.
طیب نیا در ادامه ضمن تاکید بر اهمیت نگاه فرامنطقه ای مدیران افزود: اگر نگاه ما فقط به استان اصفهان ‌معطوف باشد و منطقه ای عمل کنیم از دیگران نمیتوانیم انتظار داشته باشیم که ورای مناطق جغرافیایی خود تصمیم گرفته و در قالب یک تعامل منطقی به همکاری های متقابل بپردازند. در حقیقت این نگاه ملی و فرابخشی است که می تواند مجموعه های بزرگ را نجات دهد و دغدغه های مدیران را نیز به کمترین حد ممکن برساند.
وی ذوب آهن و فولادمبارکه را دو فولادساز بزرگ در یک منطقه جغرافیایی مشترک خواند و گفت: جدای مشکلات  موجود با همفکری و همراهی مدیران این دو فولادساز بزرگ میتوان پروژه ها ی مشترک تعریف نمود و منافع روزافزونی را برای هردو مجموعه به ارمغان آورد. اگرچه تاکنون تعامل برای فعالیت های روزمره با هماهنگی های لازم وجود داشته اما با همراهی و همکاری بیشتر میتوان هم افزایی قابل توجهی در منافع مشترک‌ بدست آورد.
مدیرعامل فولادمبارکه در پایان افزود: برگزاری این جلسه را به فال نیک گرفته و اعتقاد داریم آغاز همکاری های بیشتر، تفکر به دغدغه های مشترک، موجب طرح و شناسایی پتانسیل های موجود شده و نقشه راهی برای ادامه همکاری های کوتاه و بلند مدت برای دو شرکت می گردد. می توان با تشکیل کمیته ای مرکب از تخصص های مختلف پیشنهادات همکاری های آتی را احصا و فرصت‌های سرمایه گذاری بیشتر را بررسی و اجرایی نمود.
بنا بر این گزارش، منصور یزدی زاده مدیرعامل ذوب آهن نیز در ادامه ضمن اعلام آمادگی  شرکت سهامی ذوب آهن اصفهان در خصوص همراهی و همفکری با مدیرعامل و تیم مدیریتی شرکت فولادمبارکه گفت: در نظر داریم مباحث مشترک و مرتبط در حوزه های مختلف اعم از تولید، توسعه، فروش و بازاریابی، اقتصادی و مالی و نیروی انسانی را به صورت جدی پیگیری نموده و با تشکیل کمیته های فنی تخصصی به بهره وری بیشتر مدیریتی هردو شرکت کمک نماییم.
یزدی زاده همچنین خاطرنشان کرد: حمل محصولات و مقاصد مشترک، تامین مواد اولیه و مبادی مشترک ، نکات و تجربه های فنی، کارکنان و سرمایه های انسانی همه و همه از جمله مواردی هستند که دو قطب فولادی استان اصفهان با همکاری همدیگر می توانند با کمک آنها به ارزش افزوده جمعی دست پیداکرده و در نهایت هردو مجموعه از مواهب سازمانی بوجود آمده منتفع گردند.
وی در پایان  نگاه کلان به موضوعات صنعت فولاد را عامل اصلی توسعه و هم افزایی دانست و گفت : ذوب آهن اصفهان و مجتمع فولاد مبارکه به دلیل نوع محصولات فولادی تولیدی در این مجموعه ها و نیز حضور در استان اصفهان ، دارای منافع و مسائل مشترک هستند  که اهمیت هم افزایی و همکاری های دوجانبه را به مراتب بیشتر خواهد نمود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.