بیمه دی از رانندگان کم ریسک اورژانس تهران تجلیل کرد

با حضور مدیرعامل شرکت بیمه دی و در حاشیه تمدید قرارداد بیمه بدنه خودروهای اورژانس تهران برای دومین سال متوالی، از رانندگان کم ریسک اورژانس تجلیل شد.
کد خبر : 13204
تاریخ انتشار : شنبه 15 آبان 1400 - 15:20
بیمه دی از رانندگان کم ریسک اورژانس تهران تجلیل کرد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از  روابط عمومی شرکت بیمه دی؛ با حضور مهندس محمدرضا کشاورز مدیرعامل بیمه دی و دکتر صالح طبری رئیس اورژانس تهران، از رانندگان این نهاد که در مدت قرارداد سال گذشته بدون ریسک بودند با اهدای لوح تقدیر و هدیه تقدیر به عمل آمد.
مهندس کشاورز در این مراسم با اشاره به خدمات اورژانس در تامین سلامت جامعه، عنوان کرد: بسیار خرسندیم که بیمه دی طی همکاری با اورژانس تهران می تواند علاوه بر نقش سلامت محور بیمه ای خود، به صورت دیگری نیز در ارتقای سلامت هموطنان سهیم باشد.
وی افزود: هدف از برگزاری این مراسم، قدردانی از زحمات دلسوزانه کادر اورژانس تهران است که در روزهای سخت شیوع پاندمی کرونا در کنار هموطنان و مشغول خدمت رسانی بودند. یکی از بهترین راههای کنترل ریسک در شرکت های بیمه مشارکت بیمه گزار و بیمه شدگان در مدیریت ریسک های بیمه ای است که بر این اساس بیمه دی بر آن شد تا از رانندگان کم ریسک اورژانس به دلیل اثر مطلوب عملکرد ایشان تقدیر به عمل آورد.
دکتر صالح طبری نیز با اشاره به آغاز دومین سال همکاری با شرکت بیمه دی، از خدمات بیمه دی در مدت قرارداد سال گذشته تقدیر کرد و افزود: تمام تلاش کادر اورژانس تهران ارائه خدمات با کیفیت و پر سرعت با رعایت نکات ایمنی به هم وطنان است.
گفتنی است بیمه های درمان و ثالث سازمان اورژانس تهران نیز طی قراردادی به بیمه دی واگذار شده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.