کامیونت پادراپلاس زامیاد ۳ ستاره کیفی کسب کرد

بر اساس اعلام شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI)، كاميونت پادراپلاس شرکت زامیاد موفق به دريافت سه ستاره کیفی شد.
کد خبر : 13304
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 آبان 1400 - 15:26
کامیونت پادراپلاس زامیاد ۳ ستاره کیفی کسب کرد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از سایپانیوز به نقل از ارتباطات شرکت زامیاد، مسعود شعاعی معاون کیفیت شرکت زامیاد ضمن اعلام این خبر افزود: اقدامات مختلفی به منظور دستیابی به شاخص سه ستاره کیفی صورت گرفت که از آن جمله انجام مستمر آدیت داخلی محصول به صورت روزانه و انعکاس عیوب به واحدهای مربوطه، طراحی و اجرای سیستم کیفی تایید محصول مبتنی بر خود کنترلی، تعریف شاخص های کیفی ارزیابی فرآیندهای تولیدی به تفکیک فرآیندهای بدنه، مونتاژ، روتوش محصول نهایی و پیگیری مستمر آنها و تشکیل تیم های تخصصی ویژه محصول پادراپلاس در شرکت زامیاد اشاره کرد.

وی، دستیابی به سطح سه ستاره کیفی توسط کامیونت پادراپلاس در مهرماه سال جاری را از جمله اهداف تحقق یافته زمان تولید انبوه این خودرو دانست و یادآور شد: در این زمینه، برنامه ریزی ویژه ای برای حفظ کیفیت و بهبود مستمر پادرا پلاس صورت پذیرفته است.

معاون کیفیت شرکت زامیاد همچنین در ادامه با اشاره به برنامه جایگزینی وانت زامیاد Z24 با کامیونت پادراپلاس در سال جاری خاطرنشان کرد: وانت زامیاد Z24 (که با نام مصطلح وانت نیسان در بین عامه مردم شناخته شده است)، در طول این سالها به لحاظ شاسی و موتور قدرتمند و توان حمل بار بالا، توانسته است سهم مهمی در ناوگان حمل و نقل جاده ای به خود اختصاص دهد. در این راستا، کامیونت پادرا پلاس نیز به عنوان محصول جدید این شرکت که از مجهزترین وانت های کشور به لحاظ طراحی زیبا، قدرت و استحکام بالا، توان حمل بار بالا و دارای قیمت مناسب است، با تمرکز بر رعایت استانداردهای تولیدی و به روزرسانی در تجهیزات رفاهی و فنی به منظور جلب نظر و سلائق مشتریان با هدف جایگزینی وانت زامیاد Z24 تولید و به بازار عرضه شده است.

وی در ادامه تاکید کرد: با توجه به بضاعت و دانش فنی موجود در زامیاد قادر به گذر از مسیر پرچالش ارتقاء کیفی محصولات خواهیم بود و آینده روشنی در این مسیر متصوریم.

گفتنی است، رویکرد شرکت زامیاد در سال های اخیر، استمرار مسیر ارتقاء کیفیت محصولات بوده است؛ به طوری که تجربه بیش از نیم قرن تولید انواع خودروهای تجاری، زیرساخت‌های مناسب تولید، دانش فنی و مهندسی کارکنان و استفاده بهینه از توانمندی‌های داخلی و در نهایت تبدیل تهدیدات به فرصت‌ها، منجر به ارتقاء کیفی انواع محصولات این شرکت شده است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.