گام سوم مرحله دوم عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی شرکت نفت ایرانول از امروز در شهر دزفول

عرضه مستقیم این محصولات با قیمت مصرف کننده در شهرهای مختلف، از امروز طرح فروش محصولات پرمصرف دیزلی در شهر دزفول آغاز شد.
کد خبر : 13921
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 - 12:06
گام سوم مرحله دوم عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی شرکت نفت ایرانول از امروز در شهر دزفول
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، به منظور حمایت از ناوگان حمل و نقل عمومی کشور با توجه به استقبال گسترده مصرف کننده گان محصولات دیزلی ایرانول D17000 پلاس و D7000 از عرضه مستقیم این محصولات با قیمت مصرف کننده در شهرهای مختلف، از امروز طرح فروش این محصولات در شهر دزفول آغاز شد.
وحید قربانی مدیر حوزه مدیریت و ارتباطات شرکت نفت ایرانول در این خصوص گفت: به منظور حمایت از مصرف کننده نهایی محصولات دیزلی که بیشتر عزیزان زحمت کش در حوزه حمل و نقل عمومی به ویژه حمل و نقل کالاهای اساسی هستند و همچنین حذف واسطه ها و دسترسی آسان ، گام سوم طرح عرضه مستقیم محصولات پر مصرف دیزلی شرکت نفت ایرانول با قیمت مصوب سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولید کنندگان با همکاری مسئولین شهری در شهر دزفول از امروز آغاز شد .
وحید قربانی گفت: این طرح به منظور حمایت از شبکه حمل و نقل جاده ای و رفع مشکلات پیش آمده در روند توزیع روغن های دیزلی با تاکیدات مدیریت محترم عامل شرکت نفت ایرانول آغاز گردیده است و انشالله در آینده نزدیک گام های بعدی این طرح در شهرهای دیگر کشور عزیزمان ایران اجرایی خواهد شد.
وی در پایان افزود: امید است بتوانیم با اقدامات پیش رو و اجرای این طرح در سایر نقاط کشور رضایت بیشتر مصرف کنندگان عزیز را به ارمغان بیاوریم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.