حوض‌های حیاط هتل عباسی اصفهان

انواع واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان را بیشتر بشناسید
کد خبر : 14024
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 دی 1400 - 16:23
حوض‌های حیاط هتل عباسی اصفهان
Print Friendly, PDF & Email

اصفهان شهری فرهنگی و تاریخی است که حتی هتلگردی نیز در آن لذت دارد؛ مخصوصا هتل‌هایی باقدمت و اصیل که آدمی از دیدن آن‌ها حیرت می‌کند. در جای‌جای این هتل‌ها می‌توان ردپای معماری اصیل ایرانی را یافت. یکی از خوش‌نام‌ترین و پرآوازه‌ترین هتل های اصفهان، هتل عباسی است و واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان حرف‌ها برای گفتن دارند. این هتل، مهمانسرایی کهن با زیباترین معماری بوده که در خیابان چهارباغ قد علم نموده است. اگر در میان هتل‌های این شهر به دنبال هتلی زیبا و اصیل با امکانات عالی هستید، هتل عباسی اصفهان گزینه خوبی است. در ادامه این مطلب جذاب به توصیف واحدهای اقامتی این هتل می‌پردازیم.

معرفی هتل عباسی اصفهان

گویی با رزرو هتل عباسی از میان انبوه هتل های اصفهان پا به یک جاذبه‌ تاریخی گذاشته‌اید. جاذبه‌ای که در خیابان گلدسته و چهارراه آمادگاه قرار گرفته است. این هتل جذاب و دیدنی، قدمتی بیش از یک قرن دارد. جالب است بدانید مهمانسرای عباسی اصفهان در گذشته تنها یک کاروانسرا بود که به دستور شاه سلطان حسین صفوی ساخته شد. کاروانسرایی که در سال ۱۱۲۸ بنا گردید و شاه سلطان حسین صفوی آن را به مادر خویش هدیه داد. این کاروانسرا بارها مورد بازسازی قرار گرفته است. اولین بازسازی این کاروانسرا در سال ۱۳۳۰ صورت گرفت؛ اما هنوز به عنوان اقامتگاه شناخته نمی‌شد. سرانجام این بنا در سال ۱۳۴۵ به یک هتل مجلل مبدل گردید و تمامی امکانات مورد نیاز برای اقامت در آن فراهم شد.

مگر می‌شود هتلی با ۳۰۰ سال قدمت، معماری بی‌نظیری نداشته باشد. تمام واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان دور تا دور حیاطی زیبا با حوضی فیروزه‌ای رنگ ساخته شده‌اند. در رابطه با معرفی هتل عباسی اصفهان باید گفت این عمارت دارای یک باغ سرسبز و بسیار نورانی با حوض‌های زیبایی ا‌ست که وسط حیاط قرار گرفته‌اند. درخت‌های بلند و زیبای مهمانسرا، سایه ‌بان خوبی برای قدم زدن هستند. باغ مهمانسرای عباسی که در واقع همان حیاط این هتل بوده، بیشتر شبیه یک باغ اشرافی است. تماشای این باغ باشکوه در شب لطف دیگری دارد؛ چراکه آنقدر مجلل و نورانی‌ست که گویی ضیافتی در راه است.

اتاق‌ های هتل عباسی اصفهان


هتل عباسی اصفهان؛ اتاق های استاندارد

مهمانسرای عباسی دارای ۲۲۵ واحد اقامتی متنوع است که در ۳ طبقه ساخته شده‌اند. واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان شامل اتاق، سوئیت و آپارتمان هستند. این واحدهای اقامتی آنقدر تنوع بالایی دارند که حتماً از دیدن آن‌ها شگفت‌زده می‌شوید و انتخاب برایتان سخت می‌شود. زیباترین قسمت در واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان، سقف اتاق‌ها است. در واقع سقف تمامی واحدهای اقامتی هتل عباسی آنقدر زیبا طراحی شده که نظر هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند و اولین چیزی است که به چشم مسافران می‌آید.

اتاق‌ های استاندارد هتل عباسی اصفهان

یکی از راحت‌ترین واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان، اتاق های استاندارد است. این اتاق‌ها برای میهمانان کم‌جمعیت مناسب هستند. صفا و صمیمیت در این واحدهای اقامتی موج می‌زند و دارای تمامی امکانات اقامتی هستند. اتاق‌های استاندارد رنگ‌بندی فوق‌العاده خوبی داشته و تخت‌های راحتی دارند. از عوامل تاثیرگذار بر زیبایی این اتاق‌ها، لوسترهای شکیلی است که در سقف اتاق نصب شده‌اند. چشم‌انداز اتاق‌های استاندارد رو به شهر زیبای اصفهان بوده و امکانات رفاهی آن نظیر سرویس بهداشتی، حمام، صندوق امانات، سرویس چای و قهوه، مینی بار، سیستم اعلام حریق، تلویزیون و اینترنت پرسرعت است.

اتاق‌ های پردیس هتل عباسی

اوج شاهکار معماری یعنی ساختن اتاق‌های مدرن در یک هتل سنتی که مهمانسرای عباسی به‌خوبی از پس این طراحی برآمده است. نظیر این معماری اتاق های پردیس هستند. این اتاق‌ها بسیار لوکس و مدرن بوده و چیدمانی فوق‌العاده دارند. ترکیب رنگی اتاق‌های پردیس گرم بوده و با آباژورها و لوسترهای زیبایی تزئین شده‌اند. اتاق‌های مذکور دارای حمام مجهز به کابین دوش، نور پردازی عالی، میز آرایش، تلویزیون، میز و صندلی، کمد دیواری، اینترنت پرسرعت، مینی بار، یخچال و سیستم تهویه مطبوع است. اتاق‌های پردیس یکی از بهترین واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان هستند که نمایی رو به باغ دارند.

اتاق‌ های چشم انداز مهمانسرای عباسی اصفهان

از خاص‌ترین واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان اتاق های چشم انداز هستند. اتاق‌ چشم انداز همان‌طور که از نامش پیداست رو به حیاط زیبای هتل بوده و چشم‌اندازی فوق‌العاده‌ای به باغ مهمانسرای عباسی دارند. اتاق‌های چشم انداز به صورت دو تخت یک نفره و یک تخت دونفره ارائه می‌شوند. فضای اتاق‌ها بسیار گرم و صمیمی بوده و دارای امکاناتی مانند تلویزیون، تلفن، سرویس بهداشتی فرنگی، حمام مجهز، اینترنت پرسرعت و مینی بار است. توجه داشته باشید که این اتاق‌ها قابلیت اضافه کردن تخت خواب اضافه را ندارند.

سوئیت‌ های هتل عباسی اصفهان

هتل عباسی اصفهان؛ سوئیت صفوی

بدیهی است که سوئیت‌های هتل عباسی بسیار راحت‌تر بوده و امکانات بیشتری نسبت به اتاق‌ها دارند. پس اگر می‌خواهید شاهانه اقامت کنید، بهتر است به سراغ سوئیت‌ های هتل عباسی اصفهان بروید. این سوئیت‌ها متراژ بیشتری از اتاق‌ها دارند و مجهزتر هستند. در حقیقت بهترین واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان، سوئیت‌های این هتل است.

سوئیت پردیس هتل عباسی

سوئیت های پردیس بزرگ‌تر از اتاق‌های پردیس هستند. این سوئیت‌ها مناسب دو نفر بوده و دارای اتاق نشیمن، اتاق خواب، تلویزیون، مبلمان، فرش‌های بسیار زیبا، ساعت دیواری و تخت‌های راحتی هستند. چشم‌انداز سوئیت پردیس رو به باغ بوده و دارای امکانات ویژه‌ای مانند حمام مجهز به کابین دوش و وان و کمد دیواری است. ناگفته نماند سوئیت پردیس جزو پرطرفدارترین واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان است.

سوئیت صفوی هتل عباسی

وجود رنگ‌های سبز و قرمز در سوئیت‌های هتل عباسی شما را سوار ماشین زمان می‌کند و به دوره صفوی می‌برد. سوئیتی مجلل و باشکوه که از دیدنش ماتتان می‌برد. همه‌چیز در این سوئیت‌ها شاهانه و مجلل است. نقش و نگارهایی که در سقف سوئیت‌های صفوی انجام شده، مقرنس‌کاری‌ها، گچ‌بری‌ها و غیره همگی اوج شکوه و جلال معماری اصیل ایرانی را به رخ می‌کشند. باید بدانید سوئیت صفوی یکی از زیباترین واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان است. سوئیت‌های صفوی بسیار مجهز هستند و برای ۴ نفر تهیه دیده شده‌اند. این سوئیت‌ها دارای میز ناهارخوری ۸ نفره، پرده‌های مجلل، مبلمان شیک، سقف بلند، دیوارهای زیبا، میز تحریر، تلویزیون، یخچال، مینی بار و اینترنت پرسرعت است. پشت پنجره شاهانه سوئیت صفوی بنشینید و محو تماشای زیبایی‌های باغ مهمانسرا شوید.

سوئیت قاجار هتل عباسی اصفهان

سوئیت های قاجار نیز دست کمی از سوئیت‌های صفوی ندارند و زیبایی این سوئیت‌ها تمام نگاه‌ها را به خود معطوف می‌کند. این سوئیت تختخواب‌های راحتی داشته و دارای مقرنس‌کاری‌های زیبا و دیوارنگاری‌های مجللی است. فضای این اتاق بسیار بزرگ و وسیع بوده و با رنگ‌های گرم، شور و حالی مثال‌زدنی را ایجاد نموده است. از امکانات رفاهی سوئیت‌های قاجار هتل عباسی اصفهان می‌توان به اینترنت پرسرعت، مینی بار، یخچال، کمد دیواری، سیستم تهویه مطبوع، حمام مجهز و تلویزیون اشاره نمود. سوئیت قاجار یکی از بهترین واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان است که برای ماه عسل ایده‌آل به نظر می‌رسد.

جمع‌بندی

معماری اصیل و زیبا، امکانات فوق‌العاده عالی و اتاق‌های راحت، ۳ نکته طلایی درباره هتل عباسی اصفهان بوده که سبب محبوبیت آن شده است. اتاق های هتل عباسی اصفهان برای اقامت ایده‌آل هستند؛ با این حال نمی‌توان از سوئیت های مجلل و باشکوه آن غافل شد. آشنایی با واحدهای اقامتی هتل عباسی اصفهان به گردشگران در انتخابشان کمک می‌کند و افراد می‌توانند به سرعت رزرو خود را از وبسایت ایران هتل آنلاین انجام دهند.

منبع: https://www.iranhotelonline.com/

 

وقت خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.