مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی به مناسبت روز مرد:

حضرت علی (ع) الگوی بی نظیر خدمت رسانی به جامعه است

دکتر اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران در آستانه فرا رسیدن میلاد فرخنده حضرت علی (ع)، روز مرد و گرامیداشت روز پدر در پیامی این روز را تبریک گفت.
کد خبر : 14188
تاریخ انتشار : دوشنبه 25 بهمن 1400 - 17:41
حضرت علی (ع) الگوی بی نظیر خدمت رسانی به جامعه است
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، متن پیام به این شرح است:
میلاد فرخنده و با سعادت مولای متقیان حضرت علی (ع)، روز مرد و گرامیداشت مقام پدر بر تمامی عاشقان و رهروان آن حضرت مبارک باد.
سیزده رجب مصادف است با ولادت بزرگمرد خاندان عصمت و طهارت که تمامی هستی و وجودش را وقف خدمت به دین، ارزش های الهی و تعالی جامعه اسلامی کرد. ولادتی که آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرف والاترین الگوی شهامت و دیانت بود و توانست در عمر با برکت خویش با رفتار، عمل و گفتارش در تمامی ابعاد اجتماعی- سیاسی و فرهنگی جامعه آثار مثبتی بر جای بگذارد. همواره برای شخصیت و حقوق مردم ارزش بسیاری قائل بود. رفتار عادلانه و منصفانه، صبر، حوصله و مهربانی و خوش‌رفتاری در برخورد با مردم را به کارگزاران حکومتی سفارش می کرد.
بر ماست که به عنوان پیروان آن حضرت، رفتار، منش و شخصیت آن مرد عرصه علم و عمل را در زندگی سرلوحه و سرمشق قرار دهیم و در راه خدمت رسانی به هم وطنان از هیچ تلاشی فروگذار نکنیم.
میلاد مبارک و فرخنده آن امام همام، فرصتی است تا این روز را به مردان و پدران سخت کوشی که همواره در راه رفاه جامعه و خانواده تلاش می کنند نیز تبریک بگوییم.
موفقیت، سلامتی و شادکامی تمامی هم‌وطنان را از خداوند متعال مسألت می نمایم.
اسماعیل للـه گانی

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 2 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.