حضور بانک رفاه کارگران در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور

بانک رفاه کارگران با حضور فعال و موثر در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، خدمات نوین و اقدامات توسعه‌ای سال‌های اخیر خود را به مخاطبان و بازدیدکنندگان، معرفی کرد.
کد خبر : 14191
تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 بهمن 1400 - 18:14
حضور بانک رفاه کارگران در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، در این نمایشگاه که از روز یکشنبه ۲۴ لغایت سه شنبه ۲۶ بهمن ماه سال جاری در محل مصلای بزرگ امام خمینی(ره) دایر بود، تعدادی از هلدینگ‌ها و شرکت‌های بزرگ صنعتی، تولیدی و دارویی کشور و همچنین برخی از شهرک‌های صنعتی و پارک‌های علم و فناوری در کنار معاونت علم و فناوری رئیس جمهوری، به معرفی دستاوردها و توانمندی‌های جهادی خود پرداختند.
براساس این گزارش، بانک رفاه کارگران نیز با رویکرد ارتباط حضوری و چهره به چهره با مخاطبان با هدف معرفی اقدامات توسعه‌ای و خدمات نوین بانکی، اقدام به شرکت در نمایشگاه مذکور کرد.
این گزارش می‌افزاید، غرفه بانک رفاه کارگران به عنوان تنها بانک حاضر در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور، در طول برگزاری نمایشگاه میزبان جمعی از مسئولان و مدیران عالی کشور بود.
لازم به ذکر است، بانک رفاه کارگران در سال‌های اخیر با هدف حمایت از تولید ملی و در راستای تحقق اهداف شعار سال، اقدامات توسعه‌ای و خدمات قابل توجهی داشته است که بخشی از این اقدامات، خدمات و حمایت‌ها در نخستین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های جهادی کشور در معرض دید عموم قرار گرفت و توسط نمایندگان این بانک برای بازدیدکنندگان تشریح شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.