در مراسمی با حضور مدیرعامل بانک گردشگری؛

مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) منصوب شد

در مراسمی با حضور مدیرعامل و قائم مقام بانک بانک گردشگری؛ سیدمجید صدری به عنوان مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) منصوب شد.
کد خبر : 14263
تاریخ انتشار : دوشنبه 2 اسفند 1400 - 15:09
مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) منصوب شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک گردشگری، سیدمجید صدری از بزرگان صنعت فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران است که سوابقی چون مدیرعاملی شرکت مخابرات ایران، مدیرعاملی شرکت رایتل و عضویت در هیات مدیره چندین شرکت ارتباطی را در کارنامه‌اش دارد.

همچنین رئیس مرکز تحقیقات مخابرات ایران و مشاور رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی از دیگر سوابق کاری وی به شمار می رود.
مدیرعامل بانک گردشگری در مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران (TIT) گفت: ارائه بهترین خدمات بانکداری به مردم از طریق رشد و توسعه فناوری اطلاعات امکانپذیر است.
مرتضی خامی افزود: خدمات و فعالیت های مبتنی بر بستر فناوری اطلاعات تاکنون نتایج مطلوبی برای بانک داشته که باید بیش از گذشته ادامه یابد.
وی ادامه داد: انتظار می رود شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران با استفاده از تجارب گذشته، در یک مسیر صحیح و منطقی حرکت کند و در راستای اهداف بانک گردشگری گام های مهمی برداشته شود.
قائم مقام بانک گردشگری نیز در این مراسم با اشاره به لزوم تغییر و تحول در بخش فناوری اطلاعات گفت: بر اساس تصمیماتی که اتخاذ شده است، واحد فناوری اطلاعات بانک نیز در حوزه نرم افزار و سخت افزار متحول خواهد شد.
حسین رحمتی با بیان اینکه شورای عالی مبارزه با پولشویی نیز بر اهمیت فعالیتها در حوزه فناوری اطلاعات تاکید دارد، افزود: بانک گردشگری ظرفیت های خوبی در بخش فناوری اطلاعات دارد و با حمایت مدیران عالی بانک در خصوص توسعه زیرساخت‌ها اتفاقات خوبی رقم خورده است.
وی با اشاره به وجود نیروهای جوان و متخصص در سطح مدیران و کارشناسان بانک گردشگری، اظهار امیدواری کرد با حمایت هیات مدیره، بانک در حوزه فناوری اطلاعات و دیجیتالی شدن فعالیت های بانکداری به جایگاه واقعی خود برسد.
مدیرعامل جدید شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران(TIT) نیز در سخنانی گفت: یکی از ویژگی ها و قابلیت هایی که بانک گردشگری می تواند در حوزه فناوری اطلاعات داشته باشد، چابکی آن است و درنظر داریم در بخش فعالیت های بانکداری نوین، این بانک را به یکی از بانک های برتر کشور در این بخش ارتقاء دهیم.
سیدمجید صدری افزود: در دوره جدید فعالیت های شرکت TIT، قطعا از تجارب گذشته استفاده می شود و با رفع موانع احتمالی، تلاش بیشتر و همچنین داشتن برنامه ریزی، در رشد و توسعه فعالیت های شرکت اقدام خواهد شد.
وی ادامه داد: تلاش خواهیم کرد در راستای اهداف بانک گردشگری فعالیت های بانکداری الکترونیک و نوین افزایش یابد و نتیجه این فعالیت ها منجر به افزایش بیشتر مشتریان بانک و ارائه خدمات مطلوب به مردم باشد.
در این مراسم، از مدیرعامل قبلی شرکت هلدینگ توسعه فناوری اطلاعات گردشگری ایران (TIT) تقدیر و سیدمجید صدری به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت منصوب و معرفی شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.