اعلام شرایط پیش فروش یکساله محصولات سایپا ویژه مبعث حضرت رسول اکرم (ص) / پیش فروش ۶ محصول از پنجشنبه

همزمان با فرا رسیدن مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، پيش فروش يكساله محصولات گروه خودروسازی سايپا با هدف كاهش فاصله قيمت خودرو در كارخانه و بازار، از ساعت 8 صبح روز پنجشنبه آغاز می شود.
کد خبر : 14347
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 اسفند 1400 - 12:53
اعلام شرایط پیش فروش یکساله محصولات سایپا ویژه مبعث حضرت رسول اکرم (ص) / پیش فروش ۶ محصول از پنجشنبه
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از سایپانیوز، گروه خودروسازی سایپا در راستای “سه شنبه های سایپایی” و آرامش بازار خودرو پیش فروش ۶ محصول پرفروش خود را از روز پنج شنبه (۱۲ اسفند ماه) ساعت ۸ صبح و به مدت دو روز به صورت شبانه روزی آغاز می کند.

در طرح پیش فروش یکساله گروه خودروسازی سایپا محصولات شاهین.جی، کوییک.اس، کوییک.آر با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا.اس و وانت سایپا با موتور  ام.۱۳ عرضه خواهد شد.

زمان تحویل این خودروها از مردادماه سال آینده خواهد بود و متقاضیان می­توانند از طریق سایت https://saipa.iranecar.com   در پیش فروش یکساله ثبت نام کنند.

در روش پیش فروش یکساله، قیمت غیر قطعی است و هیچگونه مبلغی به عنوان پیش دریافت، تا قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان در قرعه کشی اخذ نمی شود. بر این اساس فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد.

فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی سایپا ظرف مدت یک روز پس از اتمام قرعه کشی اعلام خواهد شد. بدین جهت پس از اعلام نتایج قرعه کشی، منتخبین بایستی ظرف مدت سه روز نسبت به واریز وجه علی الحساب قیمت خودرو اقدام کنند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.