در بازدید مدیر عامل تاپیکو از پالایشگاه روغن سازی ایرانول مطرح شد؛

مومنی سرپرست ایرانول: بدنبال رفع موانع تولید با طرح‌های نوآورانه و دانش بنیان هستیم

همزمان با ولادت امام حسن مجتبی(ع) مدیر عامل و جمعی از معاونین و مدیران هلدینگ سرمایه‌گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) از پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول، بازدید کردند
کد خبر : 14591
تاریخ انتشار : پنجشنبه 1 اردیبهشت 1401 - 0:46
مومنی سرپرست ایرانول: بدنبال رفع موانع تولید با طرح‌های نوآورانه و دانش بنیان هستیم
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر،در این دیدار مومنی سرپرست شرکت نفت ایرانول با تاکید بر رفع موانع افزایش تولید از ایجاد معاونت طرح و توسعه در این شرکت با هدف ارائه و توسعه طرح‌های نوآورانه خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، در این بازدید اسم‌خانی مدیرعامل و معاونین تاپیکو از بخش‌های مختلف پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول شامل واحد‌های عملیاتی، بازدید و در جریان روند تولید و فعالیت‌های واحد‌های مختلف این مجموعه قرار گرفتند.

در این دیدار، سرپرست شرکت نفت ایرانول گزارشی از وضعیت عملکرد تولید و فروش محصولات در سال ۱۴۰۰ ارائه کرد.

مسعود اسم‌خانی مدیرعامل تاپیکو نیز در این مراسم با اشاره به نامگذاری سال جدید توسط مقام معظم رهبری با عنوان “تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین” بر ضرورت برنامه‌ریزی درخصوص استفاده از ظرفیت شتاب‌دهنده‌های تخصصی و حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید کرد.

وی تصریح کرد: با توجه به این نامگذاری باید ایده‌ها، تولید محصولات جدید با توجه به نیاز‌های روز بازار، ایجاد بازار‌های جدید و توجه جدی به تولید حداکثری براساس سیاست‌های ابلاغی شستا در تمامی لایه‌های شرکت نهادینه و فرهنگ‌سازی شود.

مدیرعامل تاپیکو افزود: به دلیل ظرفیت بسیار خوب ایرانول، توسعه حجم صادرات با توجه به ارزش‌افزوده بالا در کنار تامین نیاز داخلی از الویت‌های اساسی این شرکت در تحقق برنامه سال ۱۴۰۱ باشد.

در پایان مدیرعامل تاپیکو و همراهان از اقدامات انجام شده در ایرانول در زمینه‌های مختلف تشکر کردند و خواستار ادامه روند رو به رشد این شرکت به منظور درخشش بیش از پیش این مجموعه شدند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.