مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی و اختصاصی

Print Friendly, PDF & Email

تعرفه طراحی سایت چقدر است؟ آیا شما نیز به دنبال اطلاع از تعرفه ی طراحی سایت های مختلف هستید؟ با ما همراه باشد. هزینه ای که برای طراحی سایت از شما درخواست می شود با توجه به المان های گوناگون، تغییر می کند. فریب قیمت های بالا برای ساخت سایت را نخورید. اگرچه برخی از سودجویان

کد خبر : 15044
تاریخ انتشار : چهارشنبه 11 خرداد 1401 - 16:00
مشاوره رایگان در زمینه طراحی سایت فروشگاهی و شرکتی و اختصاصی
Print Friendly, PDF & Email

تعرفه طراحی سایت چقدر است؟

آیا شما نیز به دنبال اطلاع از تعرفه ی طراحی سایت های مختلف هستید؟ با ما همراه باشد. هزینه ای که برای طراحی سایت از شما درخواست می شود با توجه به المان های گوناگون، تغییر می کند. فریب قیمت های بالا برای ساخت سایت را نخورید. اگرچه برخی از سودجویان به منظور جلب توجه خریدار، هزینه ی بسیار کمتری برای راه اندازی سایت ارائه میدهند. بعد از آن وب سایت های با کارایی بسیار پایین تحویل می دهند. در این راستا برخی از کلاهبرداران نیز به صورت عکس عمل کرده و هزینه ی بیشتری را پیشنهاد می دهند. از آنجایی افراد آگاهی کافی ندارند، این امر سبب می شود که زود فریب این نوع از کلاهبرداران را بخورند.

شرکت های زیادی هستند که با استفاده از روش ها و تکنولوژی های قدیمی، وب سایت مد نظر را طراحی می کنند. آنها معمولا از پوسته ی شیک استفاده می کنند تا از این طریق بتوانند وب سایت خود را حرفه ای جلوه ای دهند. سپس برای همین سایت هایی که با تخصص کم راه اندازی شده اند، هزینه های کلان درخواست می کنند.  یک فرد غیر متخصص نیز نمی تواند متوجه این اختلاف باشد. البته بعد از مدتی همین اقدامات می تواند مشکلات جدی در عملکرد وب سایت شما ایجاد کند. برای یک وب سایت حرفه ای هیچ گونه محدودیتی وجود ندارد. پس حواستان باشد که هزینه ی یک سایت حرفه ای را برای راه اندازی یک سایت معمولی پرداخت نکنید.

طراح وب سایت حرفه ای و اختصاصی

طراحی سایت ارزان

علاوه بر مورد یاد شده در بخش بالا، ممکن است برخی از شرکت ها از شما هزینه ی بسیار کم برای طراحی سایت درخواست کنند. یا اینکه برخی از شرکت ها خدمات طراحی سایت رایگان را به شما پیشنهاد دهند. توجه کنید این نوع از سایت ها معتبر نبوده و ممکن است با گذر زمان  وب سایت تان مسدود شود. پس همان اول راه، محکم کاری را از یاد نبرید. با شرکت های معتبر در تماس باشید تا بتوانید وب سایت فروشگاهی و اختصاصی حرفه ای را داشته باشید. راه اندازی یک سایت و رسیدن به مرحله ی سود آوری، یک پروسه ی زمان بر است. هر گونه بی توجهی به این موضوع می تواند مشکلات جدی به همراه داشته باشد.

قیمت طراحی سایت فروشگاهی و سایت اختصاصی

قیمت طراحی سایت اختصاصی  و سایت فروشگاهی چقدر است؟ نمی توان یک نرخ ثابت و مشخص برای طراحی انواع مختلف از سایت ها در نظر گرفت. توجه کنید ظاهر یک سایت معمولا تاثیر زیادی در قیمت طراحی آن ندارد. آنچه که می تواند هزنیه ی طراحی یک سایت را افزایش دهد، سفارشی بودن آن و البته داشتن امکانات مختلف است. زمانی که آپشن های گوناگونی مد نظر قرار می گیرد، این کار پروسه ی طراحی سایت را افزایش می دهد. ما صداقت را سرلوحه ی خدمات خود قرار داده ایم. به همین دلیل است که شرکت سیماگر توانسته است در بین رقبای خود از محبوبیت زیادی برخوردار باشد. ما به  فکر پول جیب شما عزیزان هستیم. در تلاش هستیم خدمات با کیفیت را به قیمت مناسب پیشنهاد دهیم. برای طراحی سایت اختصاصی و سایت فروشگاهی به قیمت مناسب میتوانید با ما در تماس باشید.

خدمات طراحی سایت توسط شرکت سیماگر

شرکت سیماگر مفتخر آن است که توانسته با بهره مندی از یک تیم کاملا حرفه ای و  در خدمت شما عزیزان باشد. ما به همه ی فوت و فن های لازم برای طراحی سایت اختصاصی و حرفه ای آگاه هستیم.  در کوتاهترین مدت زمان و با اخذ هزینه ی مناسب می توانیم اقدامات لازم برای طراحی سایت شما را در اولویت قرار دهیم. طراحی سایت با قیمت و هزینه ی بسیار کم، یعنی آغاز دردسرهای زیاد! اگر اقدامات سئو برای این سایت ها را نیز انجام دهید بدون شک، زمان و پول خود را هدر خواهید داد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.