آیا رکورد فروش خوردو در بورس شکسته خواهد شد

گروه بهمن از یازدهم خرداد ماه مرحله دوم عرضه محصولاتش در بورس کالا را آغاز کرده است.
کد خبر : 15097
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 خرداد 1401 - 14:57
آیا رکورد فروش خوردو در بورس شکسته خواهد شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، امروز که بازار خودرو در کما به سر می برد و خریداران و فروشندگان خودرو سر در گم هستند، قیمت خودرو هم روند صعودی ثبت می کند. این در حالی است که دومین مرحله عرضه خودرو در بورس کالا از یازدهم خرداد با ثبت سفارش دو محصول دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم از خانواده گروه بهمن شروع شده که شنیده ها حکایت از آن دارد که استقبال مردم چشمگیر بوده و این فرصت تا ۱۸خرداد برای مشتریان فراهم است تا خریداران خودرو بدون واسطه و در بازاری کاملا شفاف خودروی خود را خرید کنند. باید منتظر ماند و دید در دومین مرحله عرضه محصولات گروه بهمن، استقبال از دیگنیتی پرایم و فیدلیتی پرایم به عنوان خودروی خانوادگی چگونه خواهد بود. طبق قوانین بورسی هر شخصی که دارای کد بورسی کالا باشد تنها می تواند درخواست خرید یک خودرو را ثبت کند.
بعد از کش و قوس های فراوان موافقان و مخالفان با طرح عرضه خودرو در بورس کالا، در نهایت ۲۸اردیبهشت ماه، اولین مرحله عرضه خودرو با ۶۰۰دستگاه وانت کارا از سبد محصولات بهمن استارت زده شد و برنده اصلی مردم بودن که بدون واسطه کارا را ارزان تر از بازار خرید کردند و همچنین در کنار این موضوع نیز شاهد کاهش قیمت وانت کارا در بازار بودیم.
در این آشفته بازار خودرو که هیچ نظارتی بر روی قیمت های افسار گسیخته خودرو نیست، شاهد رکودی عجیب در بازار هستیم و خریدار و فروشنده خیلی سخت همدیگر را پیدا می کنند. برخی کارشناسان معتقدند این روش فروش بتواند این ارتباط را نزدیک تر کند و مکانی برای شکل گیری عرضه و تقاضای شفاف باشد. چنانچه عرضه ها از سوی تولیدکنندگان در بورس تداوم یافته و افزایش یابد به دلیل قرار گیری خودروها در مکانیسم عرضه و تقاضا و کشف واقعی قیمت ها، شاهد روند تعادلی قیمت در بازار خودرو می شویم که با افزایش عرضه ها، روند تخصیص خودرو به مصرف کنندگان نیز بهبود می یابد. از سوی دیگر خودرو به مصرف کننده واقعی می رسد و شاهد انباشت خودرو در دست عده ای دلال نخواهیم بود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 1 در انتظار بررسی : 1 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.