ثبات در ایرانول

حسینی مدیرعامل ایرانول شد

دکتر مسعود اسم‌خانی، مدیرعامل هلدینگ تاپیکو در حکمی محمد حسینی را به عنوان مدیرعامل شرکت نفت ایرانول منصوب و جایگزین مصطفی مومنی کرد.
کد خبر : 15130
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 خرداد 1401 - 16:43
حسینی مدیرعامل ایرانول شد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت نفت ایرانول، با حضور مدیران شرکت سرمایه گذاری نفت، گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) محمد حسینی به عنوان مدیر عامل شرکت نفت ایرانول منصوب و از زحمات مصطفی مومنی تشکر شد.

بر اساس این گزارش، حسینی از فارغ‌التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف و فوق‌لیسانس اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی و از مدیران جوان، توانمند و خوش فکر صنعت نفت است که شناخت کامل و دقیقی از صنایع ذکر شده دارد.

وی همچنین سابقه مدیریت در شرکت نفت و گاز ماهان (بخش خصوصی)، سرپرست پروژه‌های توسعه‌ای شرکت سرمایه‌گذاری صندوق بازنشستگی کارکنان صنعت نفت، معاونت در سرمایه‌گذاری و توسعه بازار، قائم مقام مدیرعامل و مدیر پروژه‌ها شرکت نفت پاسارگاد ، مدیر مهندسی طرح و مدیر بازرگانی (مسئولیت هر دو حوزه) پالایشگاه نفت ستاره قشم، قائم مقام مدیرعامل و مدیرکارخانه‌های شرکت تهران بتون، قائم مقام مدیر عامل شرکت پریفاب (هلدینگ صنایع معدنی کاوه پارس، بنیاد مستضعفان) را در کارنامه خود دارد.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.