تحقق شعار تولیدِ دانش بنیان و اشتغال آفرین در بانک ایران زمین

مدیر عامل بانک ایران زمین با تاکید بر اینکه این بانک با تاسیس مرکز نوآوری ایران زمین، حامی کسب و کار‌های نوآورانه بوده و به دنبال تحقق شعار سال ۱۴۰۱ مقام معظم رهبری است اعلام کرد: بانک ایران زمین در زمینه بانکداری دیجیتال یک بانک پیشگام است و در عین حال خود را متعهد به اجرای مسوولیت اجتماعی می‌داند.
کد خبر : 15410
تاریخ انتشار : پنجشنبه 23 تیر 1401 - 9:05
تحقق شعار تولیدِ دانش بنیان و اشتغال آفرین در بانک ایران زمین
Print Friendly, PDF & Email

عبدالمجید پورسعید، مدیر عامل بانک ایران زمین در خصوص بانک ایران زمین تحقق شعار سال تولید دانش بنیان و اشتغال آفرین در این بانک اظهار داشت: با راه اندازی مرکز نوآوری ایران زمین، به عنوان پایگاه جمع آوری، حمایت و مشارکت از طرح‌ها و ایده‌های خلاقانه، کسب و کار‌های نوپا و نوآور را حمایت می‌کند. این مرکز توانسته است سطح ۲ دانش بنیانی را از سوی کارگروه ارزیابی و تشخیص شرکت‌ها و موسسات دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری را دریافت کند و با اتکا به نیروی متخصص و ظرفیت‌های موجود، در زمینه‌های فین تک، بلاکچین، گردشگری، سلام و انرژی، خدمات متنوع آموزشی و حمایتی خود را در قالب طرح‌های سرمایه گذاری و ارزشگذاری کسب و کارها، با امکان فضای کار اشتراکی و مشاوره‌های تخصصی برای کسب و کار‌های نوپا و نوآور فراهم سازد. پایه و اساس مرکز نوآوری ایران زمین به عنوان یک شرکت دانش بنیان ترکیبی از دانش، فناوری، تخصص علمی و پژوهشی است.

ورسعید افزود: توسعه کسب و کار‌های خرد و تولیدات داخلی یکی از اولویت‌های اصلی در پیشرفت نظام اقتصاد کشور است و برنامه و استراتژی تعیین شده بانک ایران زمین بر همین راستا تدوین شده است. بانک ایران زمین با ایجاد بستری مناسب در حوزه‌های مختلف در تلاش است تا جوانان این سرزمین بتوانند کسب و کار خود را گسترش داده و به مشتریان خود سرویس‌های خاص و مناسب ارائه کنند.

پیشگامی بانک ایران زمین در بانکداری دیجیتال با نئوبانک هوشمند فردا

مدیر عامل بانک ایران زمین در مورد جایگاه بانکداری دیجیتال در این بانک گفت: کلید ارائه خدمات بانکداری دیجیتال از سال‌ها پیش در این بانک زده شد. با تشکیل تیم‌های متخصص از همکاران فعال در بانک و برگزاری جلسات متعدد در این زمینه و همچنین بررسی عملکرد کشور‌هایی که در زمینه ارائه خدمات بانکداری دیجیتال صاحب‌نظر بودند، توانستیم خدماتی درخور شأن مشتریان ارائه بدهیم.

پورسعید ادامه داد: بانکداری دیجیتال مفهوم جدیدی است که بانک ایران زمین پیشتاز در این موضوع است و به این نکته متمرکز شده است که مشتریان می‌توانند براساس درخواست و نیاز خود، محصولات مخصوص خود را دریافت کنند. شخصی سازی سرویس در بانکداری، تعریف جدید بانکداری دیجیتال است و این مشتریان هستند که سرویس را تعریف می‌کنند.

وی گفت: با مشارکت شرکت‌های وب و شرکت آرمان وفاداری آریا و حمایت بانک ایران زمین نئوبانک هوشمند فردا در کشور رونمایی شد و در حال حاضر راه اندازی اولیه آن انجام شده است. هدف از راه اندازی این نئوبانک ارائه خدماتی خاص برای مشتریان شرکت‌های فعال در حوزه‌های مختلف صنعتی، تولیدی و کسب و کار است. باید گفت منظور از خدمات خاص، بررسی رفتار‌های مشتریان و شناخت نیاز‌های آنان است تا براساس آن خدماتی مختص به هر فرد طراحی و ارائه شود. خلق یک تجربه موثر، عالی و لذتبخش از ویژگی‌های اصلی بانک ایران زمین است. تجارب مشتریان به ما این امکان را می‌دهد تا علایق و خواسته‌های هر فرد را بسنجیم و براساس آن سرویس‌های خاص ارائه دهیم.

بانک ایران زمین متعهد به مسوولیت اجتماعی است

مدیر عامل بانک ایران زمین با اشاره به اقدامات انجام شده توسط این بانک در زمینه مسوولیت اجتماعی اعلام کرد: بانک ایران زمین در گام نخست تمام تمرکز خود را بر حفظ و حراست از محیط‌زیست و حمایت از سازمان‌های حامی اقشار آسیب‌دیده، معطوف کرد. حفظ منابع آب، کاهش مصرف انرژی، همکاری با سازمان محیط‌زیست و سازمان جنگل‌ها و مراتع، حمایت از سازمان‌های مردم‌نهادی، چون کمیته امداد و سازمان بهزیستی؛ همچنین حفظ مشارکت در ساخت مدرسه در مناطق محروم و آسیب‌دیده از سیل و زلزله و راه‌اندازی پویش‌های متعدد اجتماعی، تنها بخشی از اقدامات همکاران من در این بانک بوده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.