ثبت نام یارانه جاماندگان

آغاز ثبت‌نام  جدید جاماندگان یارانه/ جزئیات نحوه اعتراض به دهک بندی

بر اساس اعلام  مسئولان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز سامانه مربوط به ثبت نام جدید جاماندگان یارانه فعال می شود.
کد خبر : 15525
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 تیر 1401 - 16:22
آغاز ثبت‌نام  جدید جاماندگان یارانه/ جزئیات نحوه اعتراض به دهک بندی
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، ثبت‌نام از متقاضیان دریافت یارانه شامل افراد جدید و جامانده در راستای تکلیف مقرر در جزء ۱ بند ص تبصره ۱ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ کل کشور و در راستای مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها از سوی سازمان هدفمندسازی یارانه‌ها آغاز شد.

 

سرپرستان خانوارهایی که تاکنون از گرفتن یارانه جامانده‌اند و یا متقاضی جدید دریافت یارانه می‌باشند، ابتدا لازم است برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت ثبت نام خود کد دستوری #کد ملی*۴۳۸۵۷*۴* را شماره گیری نمایند و سپس  با مراجعه به آدرس اینترنتی my.gov.ir نسبت به ثبت درخواست برقراری یارانه خانوار خود اقدام کنند. متقاضیان برای ثبت‌نام، نیازی به مراجعه حضوری به هیچ سازمانی را ندارند.

 

این سامانه در چهارچوب «پنجره ملی خدمات دولت هوشمند» به آدرس https://my.gov.ir امکان ثبت نام را برای جاماندگان فراهم کرده است. همچنین به دلیل آزمایشی بودن این سامانه در صورت قطع شدن دسترسی به مراحل ثبت نام، متقاضیان در صورت بروز مشکل می‌توانند با شروع دوباره مراحل و بروزرسانی صفحه مرورگر خود به مراحل ثبت نام ادامه دهند.

 

برای ثبت‌نام در اختیار داشتن شماره همراه بنام سرپرست خانوار، کدملی، کدپستی، تاریخ تولد و شماره شبا بانک مربوط به سرپرست خانوار ضروری است.

 

بدیهی است، پس از ثبت‌نام کلیه اطلاعات سرپرستان جهت تعیین دهک به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ارسال می گردد که در صورت واجد شرایط بودن متقاضی، یارانه معوقه مطابق با دهک خانوار مربوطه از اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به‌حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

 

معترضین به دهک‌بندی اعلام‌شده و یا قطع یارانه اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ کماکان باید از طریق آدرس اینترنتی  hemayat.mcls.gov.ir  وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعتراض خود را ثبت و پیگیری نمایند.

 

بر اساس این فراخوان، افرادی که در اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ بر اساس اعلام وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی مشمول دریافت یارانه قرارگرفته‌اند، نیازی به ثبت‌نام مجدد یا مراجعه به درگاه های اعلام‌شده ندارند

 

برای ورود به سامانه ثبت نام یارانه ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار تومانی، شماره تماس و کد ملی نیاز است، همچنین در صورتی که فرد یارانه بگیر به این سامانه وارد شود، به طور خودکار فرد یارانه بگیر شناسایی خواهد شد و ادامه ثبت نام برای این فرد غیرفعال می‌شود.

 

نحوه اعتراض به دهک بندی

 

افرادی که به دهک بندی خود اعتراض دارند می‌توانند با مراجعه به سایت hemayat.mcls.gov.ir اعتراض خود را ثبت کنند. به همین دلیل افراد مشمول یارانه در صورت ورود به سایت ثبت نام https://my.gov.ir، با پیامی مبنی بر “چنانچه شما به دهک اعلام شده خانوار خود توسط وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اردیبهشت ماه معترض هستید به آدرس اینترنتی hemayat.mcls.gov.ir وزارتخانه مذکور مراجعه فرمائید” راهنمایی خواهند شد.

منبع: ایمنا

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 421 در انتظار بررسی : 420 انتشار یافته : ۱
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

JyhbFrommaham ۱۴۰۱-۰۴-۲۷ - ۸:۳۳

cialis for blood pressure canada cialis https://xucialika.com/