عرضه خودروی دایون Y5در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو

شرکت صنایع خودروسازی ایلیا اقدام به عرضه خودروی دایون Y5  در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو خواهد کرد.
کد خبر : 15530
تاریخ انتشار : یکشنبه 26 تیر 1401 - 16:36
عرضه خودروی دایون Y5در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، دایون Y۵ تازه‌ترین شاسی بلند چینی بازار ایران است که کیان موتور وارنا به عنوان شریک تجاری دایون موتورز چین، قرار است آن را در شرکت خودروسازی ایلیا مونتاژ و عرضه کند. مسئولان خودروسازی ایلیا موتورز و کیان موتور وارنا می‌گویند که دایون Y ۵ از اواخر پاییز امسال به متقاضیان عرضه خواهد شد.

 مدیران ارشد ایلیا موتورز معتقدند که قیمت نهایی و مصوب دایون Y ۵ بین ۸۸۰ تا ۸۹۰ میلیون تومان خواهد بود، که برای یک شاسی بلند چینی رقمی تقریبا بالا به حساب می‌آید. در آن سوی میدان شاسی بلند روسی یوآز پاتریوت با قیمت ۸۹۰ میلیون تومان رقیب سرسختی برای شاسی بلند ایلیا و کیان موتورز به حساب می‌آید.

طبق برنامه ریزی مسئولان این شرکت خودروساز ایرانی، قرار است دایون Y۵ با رنگ‌های سفید، مشکی، نوک مدادی، نقره ای، قرمز و آبی اقیانوسی عرضه شود.

 شرکت صنایع خودروسازی ایلیا هم­زمان با مرحله دوم عرضه در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، اقدام به فروش خودروی دایون Y5 خواهد کرد.شرایط فروش این شرکت به دو صورت فروش فوری قطعی با موعد تحویل ۳۰ روزه و فروش فوق‌العاده قطعی با موعد تحویل ۹۰ روزه و از طریق قرعه‌کشی است که طبق اعلام سایت سامانه تخصیص خودرو، ثبت‌نام آن به صورت هماهنگ از شنبه ۲۵ تیرماه ساعت ۱۷ به مدت سه روز انجام خواهد شد.

فروش فوری نقدی

فروش فوق‌العاده قطعی

متقاضیان می‌توانند با مراجعه به آدرس https://sale.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام اولیه برای شرکت در قرعه‌کشی خرید این خودرو اقدام نمایند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.