در راستای ایجاد وحدت بین صنعت و‌دانشگاه صورت گرفت؛

امضای تفاهم‌نامه همکاری میان تدکو و دانشگاه تهران

توسعه همکاری‌های علمی و صنعتی فی مابین دانشکده علون و فنون نوین دانشگاه تهران و شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو) موضوع این تفاهم‌نامه است که در راستای آن طرفین حداکثر تلاش خود را در جهت توسعه و تاسیس ظرفیت‌های بالقوه نوین و به‌کارگیری ظرفیت‌های بالفعل موجود به کار خواهند گرفت.
کد خبر : 15585
تاریخ انتشار : سه شنبه 28 تیر 1401 - 14:35
امضای تفاهم‌نامه همکاری میان تدکو و دانشگاه تهران
Print Friendly, PDF & Email

به نقل از روابط عمومی تدکو، تفاهم‌نامه همکاری میان شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو) و دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران به منظور ایجاد گسترش و همکاری‌های فنی و تخصصی امضا شد.

بر اساس این گزارش؛ توسعه همکاری‌های علمی و صنعتی فی مابین دانشکده علون و فنون نوین دانشگاه تهران و شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین (تدکو) موضوع این تفاهم‌نامه است که در راستای آن طرفین حداکثر تلاش خود را در جهت توسعه و تاسیس ظرفیت‌های بالقوه نوین و به‌کارگیری ظرفیت‌های بالفعل موجود به کار خواهند گرفت.

دکتر رضا افتخاری مدیرعامل تدکو در حاشیه امضای این تفاهم‌نامه ضمن حمایت از بحث دانش بنیان در حوزه‌های مرتبط با فعالیت‌های تدکو گفت: توجه و حمایت از بحث دانش بنیان یکی از اولویت‌های تدکو است، البته از پروژه‌های دانش بنیان در حوزه توربین‌های بادی نیز استقبال و حمایت ویژه‌ای می کنیم.

وی ادامه داد: از پایان نامه‌های ارشد و دکترا که در راستای رفع نیاز و حل مشکلات نیروگاه‌های زیر مجموعه تدکو باشد نیز حمایت حداکثری خواهیم داشت.

دکتر افتخاری با اشاره به اینکه نیروی جوان و به ویژه دانشجویان که قشر فرهیخته و علمی کشور هستند، می‌توانند راهگشای بسیاری از مشکلات باشند، گفت: شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین(تدکو) حامی پروژه‌های دانش بنیان صنعتی در حوزه انرژی خواهد بود و بهره‌مندی از جوانان فارغ التحصیل شده خوش فکر و مشتاق دانشگاه تهران بخشی از برکات امضا این تفاهم نامه می‌باشد.

وی با اشاره به اهمیت این تفاهم نامه برای شناسایی و برنامه ریزی در جهت رفع مشکلات کشور، افزود: مرتفع سازی مشکلات کشور با اقدامات دانشی، پژوهشی، مشاوره ای، فناورانه و آموزشی قابل تصور است و می‌توان با برنامه‌ریزی مشترک به سوی ایجاد فناوری‌های جدید و مورد نیاز طرفین و تجاری‌سازی آنها برای رفع چالش‌های ملی حرکت کرد.

شایان ذکر است این مراسم با حضور دکتر رضا افتخاری مدیرعامل شرکت مدیریت توسعه انرژی تأمین(تدکو) ، دکتر علی حسین رضایان رئیس دانشکده علوم و فنون نوین دانشگاه تهران و به همراه جمعی از مشاورین و اعضای هیأت علمی برگزار گردید.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.