بازدید معاون اداره کل صمت استان سیستان و بلوچستان از کارخانه‌ مرواریدهامون

به گزارش وقت خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت مرواریدهامون؛طی جلسه‌‌ای که‌ در روز دوشنبه 20 تیرماه ۱۴۰۱ با حضور قاسمی معاون اداره کل صمت استان،محمودی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و‌بلوچستان وشهرکی سرپرست اداره امور صنایع غیرفلزی اداره کل صمت استان در محل کارخانه این شرکت برگزارشد.
کد خبر : 15728
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 تیر 1401 - 16:34
بازدید معاون اداره کل صمت استان سیستان و بلوچستان از کارخانه‌ مرواریدهامون
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر و به نقل از روابط عمومی شرکت مرواریدهامون؛طی جلسه‌‌ای که‌ در روز دوشنبه ۲۰ تیرماه ۱۴۰۱ با حضور قاسمی معاون اداره کل صمت استان،محمودی مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و‌بلوچستان وشهرکی سرپرست اداره امور صنایع غیرفلزی اداره کل صمت استان در محل کارخانه این شرکت برگزارشد.

در راستای اجرایی کردن طرح درج قیمت تولیدکننده و مصرف کننده بر کالاهای مشمول در سطح استان از واحدهای تولیدی مرواریدهامون بازدید شد و از این شرکت تقدیر و تشکر بعمل آمد.
گفتنی است،در این بازدید بر درج قیمت مصرف کننده اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ محصولات این شرکت در سامانه جامع تجارت تاکید و‌ همچنین مقرر شد،هرگونه تغییر قیمت براساس دستورالعملهای ابلاغی واخذ مجوزهای لازم از سازمان حمایت از حقوق مصرف کنندگان و اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان صورت پذیرد.

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.