افزایش سقف مبلغ خدمات غیرحضوری و تمدید خودکار کارت ها در بانک ملت

Print Friendly, PDF & Email

بانک ملت به منظور مبارزه با شیوع ویروس کرونا، سقف تراکنش های غیرحضوری خود را افزایش داد و کارت های بانکی با تاریخ انقضای اسفند ۹۸ و فروردین ۹۸ را سه ماه تمدید کرد.

کد خبر : 1579
تاریخ انتشار : چهارشنبه 14 اسفند 1398 - 7:46
افزایش سقف مبلغ خدمات غیرحضوری و تمدید خودکار کارت ها در بانک ملت
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از روابط عمومی بانک ملت، مشتریان بانک ملت از این پس و تا اطلاع بعدی، می توانند از افزایش سقف مبلغ کارت به کارت (شتابی و ملت به ملت) تا ۵۰ میلیون ریال و برداشت از خودپرداز ها تا ۵ میلیون ریال بهره مند شوند.
براساس این گزارش کارمزد انتقال وجه کارت به کارت برای مبالغ بالاتر از ۳ میلیون تومان به میزان کارمزد سقف قبلی یعنی ۳ میلیون تومان از حساب مشتری کسر خواهد شد.
همچنین دارندگان کارت های بانک ملت که تاریخ انقضای کارت آن ها ۱۲/۹۸ یا ۱/۹۹ است، نیازی به مراجعه به شعب این بانک برای تمدید کارت خود ندارند و تاریخ اعتبار این دسته از کارت ها از بامداد پانزدهم اسفند ۹۸ به صورت خودکار به مدت سه ماه تمدید خواهد شد، براین اساس مشتریان در هنگام انجام تراکنش های نیازمند درج تاریخ انقضا، می بایست تاریخ ۳/۹۹ را در فیلد مربوطه درج نمایند.
این گزارش می افزاید سقف کارت به کارت در پرداخت سازها (اپلیکیشن های غیربانکی پرداخت)، نیز در صورت انطباق شماره ملی دارنده کارت با شماره ملی دارنده سیم کارت، به سه میلیون تومان افزایش یافته است.
در دیگر تسهیلات مبارزه با کرونا این امکان برای مشتریان فراهم شده است که در صورت ورود رمز اشتباه در تراکنش های نیازمند رمز دوم پویا تا ۵ بار در هر شبانه روز، کارت آن ها غیر فعال نشود تا نیازی به مراجعه به شعبه پیدا نکنند.
روابط عمومی بانک ملت از مشتریان خواسته است در صورت هرگونه ابهام یا سوال بدون نیاز به مراجعه به شعبه و تردد غیر ضروری ابتدا با مرکز ارتباط این بانک با شماره های ۱۵۵۶ (تهران) و ۸۲۴۸۸-۰۲۱ (شهرستان ها) تماس بگیرند.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 56 در انتظار بررسی : 56 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.