اتفاقی که برای وبملت خواهد افتاد

Print Friendly, PDF & Email

بانک ملت که نماد وبملت در بازار بورس نه ماهه ی ۹۸ را با سود ۱۷.۶۵۸ میلیارد ریالی به پایان رسانده و ذخایر خود را ۹.۹۸۲ میلیارد ریالی می بیند در راستای تقویت نظام مالی خود اقدام به افزایش سرمایه از مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۱۳۰ هزار میلیارد ریال کرده است

کد خبر : 1610
تاریخ انتشار : جمعه 16 اسفند 1398 - 16:49
اتفاقی که برای وبملت خواهد افتاد
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از  نبض بازار ،  از منظر کلی، تصمیم به افزایش سرمایه، اقدامی مثبت در راستای تامین منافع آتی سهامداران است زیرا منابع مالی جدید غالبا در راستای یک طرح توجیهی خاص جهت رشد تولید و سودآوری شرکت مصرف می‌شود. این اقدام از آنجا که افق رشد سودآوری را برای شرکت تصویر می‌کند، معمولا استقبال سرمایه‌گذاران و رشد P/E سهم را در پی دارد

سرمایه یک شرکت سهامی از حاصلضرب تعداد سهام شرکت در در ۱۰۰۰ ریال ارزش اسمی هر سهم به دست می آید. شرکتها بنا به مسائل مختلف که عموماً مربوط به مسائل مالی است اقدام به افزایش سرمایه می کنند که در چنین مواقعی درصدی از سرمایه ی قبلی را به پیشنهاد هیئت مدیره در مجامع فوق العاده به تصویب می رسانند. پس از افزایش سرمایه ، سهامداران تعداد سهامشان در بورس افزایش خواهد یافت.

بانک ملت که نماد وبملت در بازار بورس  نه ماهه ی ۹۸ را با سود ۱۷.۶۵۸ میلیارد ریالی به پایان رسانده و ذخایر خود را ۹.۹۸۲ میلیارد ریالی می بیند در راستای تقویت نظام مالی خود اقدام به افزایش سرمایه از مبلغ ۵۰ هزار میلیارد ریال به مبلغ ۱۳۰ هزار میلیارد ریال کرده است که با افزایش ۱۶۰ درصدی میزان سرمایه در این بانک باید شاهد باشیم که اتفاقات بسیار جالبی برای سهامداران این بانک رخ دهد.  ملتی ها که در یکسال گذشته بیش از ۲۱۶ درصد سود ار در بازار سرمایه برای خریداران نماد وبملت رقم زده اند با این افزایش خواهند توانست ضمن تقویت بخش نقدینگی خود جذابیتهای بیشتری را برای خریداران خود به وجود بیاورند. درصد رشدی که می تواند از افزایش سرمایه نصیب شرکتها شود طبیعتا روی مسائل مختلف مالی آنها تأثیر مثبت خواهد گذاشت.

همینطور ملتی ها با تأثیرگذاری ۴۶۰ درصدی روی شاخص همیشه جزو نمادهای بسیار جذاب در بازار سرمایه هستند در حال حاضر نماد وبملت همیشه درشت ترین خریداران حقیقی را همراه خود می بیند و از اردرهای حمایتی مناسبی برخوردار است. ادامه ی این روند با افزایش سرمایه مطمئناً موتور حرکتی وبملت را با توان بیشتری روبرو خواهد کرد و سهامداران و خریدران این نماد نتایج مثبت تری را مشاهد خواهند کرد.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.