خدمات ویژه بانک آینده برای پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا

Print Friendly, PDF & Email

خدمات ویژه بانک آینده برای پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا

کد خبر : 1616
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 اسفند 1398 - 18:53
خدمات ویژه بانک آینده برای پیش‌گیری از شیوع ویروس کرونا
Print Friendly, PDF & Email

 در راستای مسئولیت اجتماعی و با هدف کاهش مراجعه هم‌وطنان به شعب بانک‌ و همچنین پیش‌گیری از شیوع بیماری کرونا مبتنی بر تأکید مراجع بهداشتی و درمانی، با هدف پرهیز از رفت‌وآمد غیرضروری در سطح شهر، بانک آینده از تاریخ ۱۲ اسفندماه، خدمات ویژه‌ای را در این خصوص، ارائه می‌دهد.

۱-    تا اطلاع ثانوی، سقف برداشت از تمام دستگاه‌های خوپرداز به مبلغ ۵ میلیون ریال درهر روز افزایش می‌یابد.
۲-    هم‌چنین سقف انتقال وجه کارت‌به‌کارت (شتابی و درون‌بانکی از مبلغ سی میلیون ریال به مبلغ ۵۰ میلیون ریال نیز افزایش یافته و تمامی هم‌وطنان می‌توانند از طریق خودپردازها و ابزارهای غیرحضوری (سامانه پیشخوان، همراه کارت )  تا مبلغ۵۰ میلیون ریال در هرروز  انتقال وجه کارت‌به‌کارت انجام دهند.
۳-    تمامی کارت‌های در اختیار مشتریان با تاریخ انقضای منتهی به اسفند ۱۳۹۸ و فرودین ۱۳۹۹  بدون نیاز به حضور در شعب بانک و پرداخت هزینه کارمزد صدور، به مدت یکسال تمدید خواهد شد.
۴-    با هدف کاهش مراجعه حضوری مشتریان به شعب بانک آینده، تعداد دفعات مجاز برای ثبت رمزدوم  اشتباه که منجر به غیرفعال شدن کارت می‌شود، به ۵ بار افزایش یافته است.
گفتنی است؛ مشتریان بانک آینده همواره می‌توانند با بهره‌مندی از سامانه‌های بانکداری الکترونیکی نظیر: پیشخوان مجازی، سامانه های کیلید و همراه‌‌کارت ، خدمات بانکی مورد نیاز خود مانند حواله ساتنا، حواله پایا، دریافت کارت هدیه، وجه نقد، واگذاری چک و … را انجام دهند. همچنین میتوانند از خدمات مرتبط به کارت، سپرده، تسهیلات و …  که از طریق تارنمای رسمی بانک آینده قابل دریافت بود، بهره‌برداری نمایند تا از تردد غیر ضروری و مراجعه به شعبه‌های بانک، خودداری نمایند.
هم‌چنین مرکز ارتباط بانک آینده به‌شماره ۲۷۶۶۳۲۰۰-۰۲۱، به صورت ۲۴ ساعته آماده پاسخ‌گویی به مشتریان گرامی است.

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.