علت حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا چیست ؟

سهیل مهدی، مسئول برگزاری مسابقات لیگ برتر گفت: استقلال و پرسپولیس به علت مسائل مالی از رقابت‌های آسیایی حذف شدند.
کد خبر : 16246
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 مرداد 1401 - 20:18
علت حذف پرسپولیس و استقلال از آسیا چیست ؟
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر ، هر فصل به علت قوانین و اتفاقات جدید جمع‌بندی‌هایی را لازم داریم که به برگزاری برمی‌گردد و بهترین فرصت است برای اینکه صحبت‌های دوستان را بشنویم. امیدواریم بتوانیم در این جلسات خواسته‌هایمان را به صورت دوستانه بیان کنیم و کیفیت مسابقات را بالا ببریم.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ فدراسیون در رابطه با اینکه فیفا نامه‌ای در خصوص حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ارسال کرده، گفت: اگر چنین اتفاقی رخ داده باید از مراجع بالاتر، وزارت ورزش و دستگاه نظارتی مورد بررسی قرار بگیرد. مسئله زیرساخت‌ها است و آن برنامه زمان بندی فیفا که احیانا در آن اعلام شده است. من به شخصه اشراف کامل نسبت به متن نامه ندارم اما فکر می‌کنم اگر فرآیند آن اجرایی شود، مجری و برگزار کننده تیم من و همکارانم خواهند بود.

وی با اشاره به دغدغه‌های موجود در لیگ خاطرنشان کرد: موضوعات مرتبط با هماهنگی و همچنین چالش‌های موجود، مهم‌ترین مسائل است که در کنار انتظارات متقابل بین ما و باشگاه‌ها ممکن است مشکل‌ساز شود. در این جلسات حرف‌های هم‌دیگر می‌شنویم و مشکلات را به حداقل می‌رسانیم.

مهدی وضعیت ورزشگاه‌ها را اینگونه توضیح داد: یکی از مشکلات عمده ما بحث ورزشگاه‌هاست حتی در تهران. به نظرم چمن ورزشگاه آخرین قسمت ورزشگاه است که آماده خواهد شد که اگر این کار به موقع به اتمام برسد، بازی‌ها برگزار می‌شود و اگر به زمان‌بندی ورزشگاه‌ها نرسد، پیمانکار ورزشگاه باید پاسخ‌گو باشد و ما نمی‌دانیم زمان بهره‌داری و تعهدات قراردادها چقدر است. همه استان‌ها با جدیت در تلاش هستند حتی ورزشگاه آبادان که بخشی از آن تخریب شده است.

وی در خصوص حق پخش تلویزیونی برای باشگاه‌ها و موضوع مجوز حرفه‌ای عنوان کرد: ما یک حرکت بستری داریم که باید انجام شود و آن تعریف ساختار تجاری برای باشگاه‌ها و درآمدها استاندارد است که این ساختارها را نداریم و باید مجلس شورای اسلامی به آن رسیدگی کند و ما مجری آن خواهیم بود.

ما به دنبال راه‌حل‌هایی هستیم که باشگاه‌ها بتوانند به استقلال مالی رسیده و به مشکل نخورند؛ استقلال و پرسپولیس که به علت مسائل مالی از رقابت‌های آسیایی حذف شدند.

وقتی انضباط مالی و اداری نداریم، نمی‌توانیم کاری کنیم. در بحث مجوز حرفه‌ای هم مدیر تحصیل کرده و خوبی داریم برای این موضوع و بهتر است خود او به جای من در این‌باره صحبت کند.

مسئول برگزاری مسابقات درباره بازی‌های تدارکاتی و اردوی تیم ملی گفت: دراگان اسکوچیچ درخواست داشت تا اردو و زمان بیشتر از فیفادی در اختیارش قرار دهیم و بدون چانه‌زنی این خواسته را برآورده کردیم. همه چیز را ۱۰۰درصد مطابق برنامه زمانی او فراهم می‌کنیم تا تیم ملی را با آمادگی کامل به جام جهانی بفرستیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.