بازدید مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از پایانه صادراتی بندر امام خمینی (ره)

محمد حسینی مدیرعامل شرکت نفت ایرانول به همراه حسین تخاوری سرپرست حوزه مدیریت، علی فراهانی مدیر صادرات و مهدی ساجدی‌زاده مدیر پالایشگاه روغن‌سازی آبادان روز جمعه ۷ مرداد ماه از پایانه صادراتی بندر امام خمینی (ره) بازدید کردند.
کد خبر : 16447
تاریخ انتشار : دوشنبه 10 مرداد 1401 - 13:01
بازدید مدیرعامل شرکت نفت ایرانول از پایانه صادراتی بندر امام خمینی (ره)
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت نفت ایرانول، در این بازدید، جلسه‌ای با حضور مدیر عامل، همراهان و قشقایی رئیس پایانه صادراتی بندر امام خمینی (ره) در خصوص مسائل مربوط به طرح‌های توسعه‌ای پایانه، روند بارگیری محموله‌های صادراتی و حوزه سرمایه انسانی برگزار شد.

در حاشیه این دیدار مدیرعامل ضمن تقدیر از زحمات کارکنان این مجموعه در گفتگویی صمیمانه با آنان نسبت به بهره‌گیری همه جانبه از ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های این پایانه تاکید کردند.

همچنین کارکنان پایانه صادراتی ایرانول در رابطه با مشکلات و کمبود‌های این مجموعه نیز با مدیرعامل ایرانول گفتگو و نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند. در این بازدید قرار بر این شد نسبت به تجهیز آزمایشگاه پایانه اقدامات لازم صورت گیرد.

گفتنی است؛ پایانه صادراتی ایرانول با ظرفیت مخازن ۲۵ هزار تنی مجهزترین و مدرن‌ترین پایانه صادراتی در بندر امام خمینی (ره) است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.