تندیس نقره ای پاکسان؛ در سومین جایزه ملی حسابرسی داخلی ایران

طی مراسمی در روز دوشنبه سی و یکم مردادماه با حضور رئیس واعضای هیئت مدیره، معاونین و اعضای کمیته حسابرسی شرکت پاکسان، همچنین اعضای هیئت مدیره انجمن حسابرسان داخلی ایران تندیس نقره‌ای سومین جایزه ملی حسابرسی داخلی ایران به شرکت پاکسان تقدیم شد.
کد خبر : 17212
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 شهریور 1401 - 1:56
تندیس نقره ای پاکسان؛ در سومین جایزه ملی حسابرسی داخلی ایران
Print Friendly, PDF & Email

به گزارش وقت خبر، رامین زمانی مدیر حسابرسی داخلی و دبیر کمیته حسابرسی پاکسان با اعلام این خبر گفت: هدف از حضور در سومین دوره جایزه ملی حسابرسی داخلی ایران، ارزیابی عملکرد فعالیت‌های این واحد و قابلیت‌های درونی آن بود که بر اساس مصوبه هیئت مدیره محترم شرکت با حضور در این رویداد موفق به کسب تندیس نقره‌ای و گواهینامه جایزه ملی شدیم.

زمانی با اشاره به مولفه‌های تاثیرگذار در ارتقای کارکرد واحد حسابرسی داخلی افزود؛ قابلیت‌های درونی در حوزه حسابرسی مشتمل بر مجموعه‌ای از مولفه‌ها از جمله نیروی انسانی توانمند، فرایند‌ها و روش ها، ابزار‌ها و تکنیک‌ها است که ارتقای این قابلیت‌ها در گرو بهبود آن‌ها است تا نقش واحد حسابرسی داخلی به عنوان بازوی مشاوره‌ای و ارائه دهنده خدمات اطمینان بخش به هیئت مدیره به درستی ایفا شود.

مدیر حسابرسی داخلی شرکت پاکسان با تاکید بر اجرای استاندارد فرایند ارزیابی‌های انجام شده گفت: ارزیابی عملکرد فعالیت این واحد بر اساس مدل بلوغ قابلیت حسابرسی داخلی (IA-CM) و استاندارد بین المللی انجمن حسابرسان داخلی آمریکا IIA)) انجام گرفته است.

زمانی ضمن تبریک کسب این عنوان به مجموعه و کارکنان شرکت پاکسان افزود: کسب این عنوان و تندیس مرهون کارگروهی و نتیجه تعامل و همکاری سازنده بین تمامی واحد‌های شرکت است.

وی ضمن قدردانی از رهنمود‌ها و حمایت‌های مدیرعامل محترم و اعضای محترم هیئت مدیره و کمیته حسابرسی، بهبود مستمر فعالیت‌ها در راستای تحقق اهداف و اعتلای نام و جایگاه شرکت پاکسان را از درگاه منان خواستار شد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.